< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

..ja sam mali zajebant..
na ovom blogu moci
cete naci sve o meni,
mom drustvu,skoli,
curama..ugl..svima
saljem-->-->-->-->
pPoOzZdDrRaAvV

who's online


Free Counters
Free Counters

Linkovi

Pucan
Taja
Veca
Josipa
Jelena

O meni...

Jedna pjesmica......


Ime:Hrvoje
Prezime:nije bitno
Glavu sam izvirio prvi put:21.10.1993.
Idem u 8.b razred


Volim...
Druzenje s prijateljima
Ici van
Cure
Zajebavat ljudee......

Nevolim...
Sestru
Skolu
Ucenje
Nastavnike
Dvolicne osobe.....


Moj msn:kaca-kaca-kaca@hotmail.com

Slikice...

Image Hosted by ImageShack.us

Best friend....
LEGENDA....headbangheadbangthumbupthumbup
sad kad bi mi dao normalnu sliku bilo bi sve OK.......
bas je pederr......smijehsmijehsmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Deana....hmm....
sto reci...
slika sve govorii.....sretansretansretan
DECKI SLOBODNA JE...hehe...

Image Hosted by ImageShack.us

Raso...uvo....
hehethumbupthumbupthumbup

Image Hosted by ImageShack.us

Kokica....
Hehhe...
Legenda....thumbupthumbup

Image Hosted by ImageShack.us

Zivcana veca...
hehhhe....
Ma super je ona.....thumbupthumbup

Image Hosted by ImageShack.us

Prky.....
PEDERR....
hehe.....
winkwinkwink

[četvrtak][06.03.2008.]

....kolko komova u proslom......

eo da ija napisem jebeni post......
kod mene sve po starom....
osim sto se konacno i ta stvar desila....danas bjezali sa matematike....
i konacno pobjeglo vise od pola razreda....pobjegli oni za koje nikad nebi reko da ce pobjec...
a ostalo nekoliko onih za koje nebi reko da ce OSTAt...
pobjeglo nas sam 15....i tak....
dobili jedan i dala nam neopravdani...cak je i rekla da ce rec razrednici da kontaktira ravnatelja....
glupa casna ni nezna ko je ravnatelj.....hehehe....beljbeljbeljrofl
nasa reakcija na to je bila "BOLI ME KURAC" hehe =)))....zubozubo
kao sto znate ljen sam i neda mi se pisat dugacke postove...
zato arivaderchy....
pozzz svima posto mi se neda nabrajat.........



Image Hosted by ImageShack.us



[ 117 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.