siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

..ja sam mali zajebant..
na ovom blogu moci
cete naci sve o meni,
mom drustvu,skoli,
curama..ugl..svima
saljem-->-->-->-->
pPoOzZdDrRaAvV

who's online


Free Counters
Free Counters

Linkovi

Pucan
Taja
Veca
Josipa
Jelena

O meni...

Jedna pjesmica......


Ime:Hrvoje
Prezime:nije bitno
Glavu sam izvirio prvi put:21.10.1993.
Idem u 8.b razred


Volim...
Druzenje s prijateljima
Ici van
Cure
Zajebavat ljudee......

Nevolim...
Sestru
Skolu
Ucenje
Nastavnike
Dvolicne osobe.....


Moj msn:kaca-kaca-kaca@hotmail.com

Slikice...

Image Hosted by ImageShack.us

Best friend....
LEGENDA....headbangheadbangthumbupthumbup
sad kad bi mi dao normalnu sliku bilo bi sve OK.......
bas je pederr......smijehsmijehsmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Deana....hmm....
sto reci...
slika sve govorii.....sretansretansretan
DECKI SLOBODNA JE...hehe...

Image Hosted by ImageShack.us

Raso...uvo....
hehethumbupthumbupthumbup

Image Hosted by ImageShack.us

Kokica....
Hehhe...
Legenda....thumbupthumbup

Image Hosted by ImageShack.us

Zivcana veca...
hehhhe....
Ma super je ona.....thumbupthumbup

Image Hosted by ImageShack.us

Prky.....
PEDERR....
hehe.....
winkwinkwink

[subota][05.01.2008.]

.....ljudi evo mene opet.....

.....niste mi ni 50 komova ostavili...crycrycrycrycry
ovaj post bezveze pisem....e da kao i vecina vas i ja sam bolestan...
al cu ic doktoru tek kad skola pocne,ako do tad neozdravim...smijehsmijeh
malo tekstova nece skodit posto OPET neznam sta da pisem.....

Toše Proeski:

Igra bez granica

Da se bar mogu probuditi
u svijetu ljubavi
bez starih dugova
i ovih nakaza sto su me stalno pratile

Da te bar mogu poljubiti
bez losih sjecanja na hladna proljeca
bez slike stradanja
sto se bas na nas zalijepe

Ref.
Jer moj je zivot igra bez granica
umorna prica, trganje stranica
na kojim nista ne pise

Jer moj je zivot vjecito padanje
kad zbrojim poraze nista ne ostane
samo jos vucem navike
i sve na tome ostane

Da te bar mogu probuditi
kavu ti skuhati, u krevet donijeti
pa te poljubiti
al' toga nema i ne postoji

Da se bar mogu zaljubiti
u malu seljanku na nekom proplanku
gore u svemiru
tako da dolje ne vidim

Ref.

Ref.

Goca Trzan:

Bumerang

Razvijas se moja tugo
nije neko cudo
on nece pa nece
da me voli ludo

Razvijas se tugo moja
pogodno je tle
mesto ljubavi i dalje
bol mi pakuje
on ne zna sta su noci
sta su noci u hladnoci

Ref. 2x
Bumerang k'o bumerang
nek ti bude sve
k'o sto meni je

Bumerang k'o bumerang
zavodis a ne das se
vratice ti se
(nek ti bude sve
kao i meni
kao sto meni je)

Manijak su
misli moje
kad se tamnim
putem roje

Razvijas se manijace
nije neko cudo
on nece pa nece
da me voli ludo

Razvijas se manijace
pogodno je tle
mesto secera i dalje
sol mi pakuje
on ne zna sta su noci
sta su noci u hladnoci

Ref.

Manijak su
misli moje
kad se tamnim
putem roje

Ref.
ajde ljudi mislim da je dosta....
poooozzzz ljudiiiii!!!!!!!!!=)))))



[ 93 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.