< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (5)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

isto što sam pisala i na starom...


Linkovi

Chika Matko
Majoslav
Mali Dječaci
Petrica
Kimica
Netislava
Hulica
Bille
Mala Djevojčica
Jaca
Tenica
Northen Light
Angel Whit Rose
Angel of Death

o meni...

zovem se ena i imam 15 godina...rođena sam 05.06.1992. što znači da sam po horoskopu blizanac...živim u malom gradiću zvanom sisak...idem u srednju glazbenu školu u sisku u 1.e sa matematičarima u razred...best frendovi su mi: dida i filip, a best frendice: maja, tena, kim, manu i gica…

evo vam moja msn adresa- enicalubenica@hotmail.com
VOLIM:
prijatelje
crnu i crvenu boju
slušat muziku
školu ali samo osnovnu
horor filmove i komedije
slatko
pričat
čitat
spavat
zajebavat se
živcirat ljude
i tako dalje

NEVOLIM:
dečke koji si previše umišljaju
umišljene ljude
šminkere koji se previše preseravaju
fejkere
sapunice
bit sama
profesore u školi
bit doma
pospremat
i tako dalje


SLUŠAM:
korn
slipknot
bullet for my valentine
system of a down
apocalyptica
nightwish
within temptation
pantera
nailed
beware
black widow
venom
metallica
him(par pjesama kad sam u kurcu)
evanescence kad sam u kurcu...
e da...

...tu će bit slike kad mi ih se bude dalo stavit...

evo jedne slike na kojoj smo ja i donna na moru...ovu sliku sam stavila jer bi se moglo reć da sam kolko tolko dobro ispala...ja sam ovo čeljade koje leži i ima tamno smeđu kosu...još ću neke slike stavit kad se nakupe...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

četvrtak, 12.07.2007.

jedino što imam za reći je da
mi je jako žao i da jednostavno nemogu vjerovat...
prije nisam imala snage napisati čak ni ovo ali bar sam nešto napisala...

R.I.P.



| komentari (2) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.