četvrtak, 14.01.2010.

HEP umalo ubio pacijente

Luko BRAILO

Iskapčanje bolnice bez prethodne obavijesti je neodgovorno i neprofesionalno. Samo nas je sreća spasila da se nikome od pacijenata nije ništa dogodilo. Naravno da sam ogorčen, pa sam odmah napisao prosvjed HEP-u, a o nenajavljenom nestanku struje obavijestio sam i župana dubrovačko-neretvanskog Nikolu Dobroslavića budući da je Županija vlasnik Opće bolnice Dubrovnik, rekao nam je ravnatelj OBD-a Branko Bazdan...




Objavljeno u 23:59 • Komentari (0) • Isprintaj#

  siječanj, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

BLAST FROM THE PAST



2/3/2006

E-NOVINE PRED GAŠENJEM?



DISKLEJMER

Ovo je fanovski blog i u ovom trenutku sadrži isključivo linkove na recentne tekstove nekadašnjih urednika nekadašnjeg Feral Tribunea. I ovaj glupi disklejmer, naravno. Nemojte se ljutiti, dragi gosti, ako kršim kakva pisana ili nepisana pravila, recite mi bez ustručavanja, ovaj je blog ionako nastao iz sebičnih pobuda, kako bi yours truly imao što jednostavniji i brži pristup svim tim tekstovima objavljenim na različitim virtualnim lokacijama. Ako će se među vama naći još poneki sanjar koji će se povremeno htjeti pretvarati da Feral još uvijek izlazi, da se globalna ekonomska kriza nikad nije desila i da u stvari uopće nije nabacio/la te četiri kile u ovih godinu i pol (to su se hlače smanjile od puno pranja), bit će mi drago. Komentari na tekstove i više su nego poželjni - da budem iskren, poprilično sam se ulijenio u 2009. što se praćenja politike i društva tiče, tako da se ne veselim samo administriranju ovog bloga, već i svim vašim mudrim mislima.