Mali Drale

petak, 28.07.2006.

qweasdyxc!!



Boky "smrad" je rekao da uživam na bratovom sp_u ali ništa od toga!!

e a sad će te i ćut zašto!

I ja sam morao biti konj pa moram dirati što se nedira!!!!!!!! ja se pravi pametan pa sam dirao gljivu!!!!!
ja sam je htijeo očistiti a kad sam je vrati na motor on nije htjeo upalit i sad sam izvisio jer sam morao biti konj pa dirat!!!!!!!!!!!!!

A buraz mi je popizdio i rekao da skupljam pare ako je nešt bilo da platim novo eeEeeE!!!!!!!!!

Ma ajd proće i to a jedva čekam da nešt provozam nemam ništa ni bicikl ni ništ!!!!

Nemam šta za reč nego pozzzzzzdraviti sveeeeeeeee i otići!!!!!!!

pozzzzz svima!!!!!!!!!!!!!!!!!!

28.07.2006. u 17:37 • 43 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovaj blog sam napravio da mogu negdje bit kad mi je dosadno!! LOL!!!

De glupi ste vi svi!

NEŠTO O MENI!

Neke Slike!

MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


Myspace layouts

Myspace layouts