< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

mi smo male zajebane djevojke iz matematičke gimnazije..vodit ćemo vas kroz naš srednjoškolski život..bit će zabavno jer volimo piti, pušiti sve vrste cigara i sve ostalo što vole mladi...lets goooooooooo.......
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Blogovi koje mi posjećujemo,a mogli bi i vi..

Blog.hr
moj mrkycalud
MITRA&LOVRIĆthumbup
Nanacerek
Realud
Anaparty
Ana_blogerparty
Majazujo
Vukasovićkasmokin
Dadokiss
Kežmannamcor
Kikarolleyes
Matkovićkazijev
Tonkazaliven
Vranićsmijeh
Sbzekapartypartyparty
Sanjarofl
Galehrvatska
Đukaburninmad
ĐUKINA SEKA
Silvačblabla
Margywink
Zrinkathumbup
Nloexistscool
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Malo o nama....

Image Hosted by ImageShack.us
Ja sam Rea, rodila me mama a napravio tata, to se dogodilo točno 16.01.1992.g,Uvijek sam nasmijana i vesela,volim se zajebavati,pogotovo moju Nanu...mrzim laži, prevare, i dvoličnost,to su mi tri najgore stvari u životu,živim dva života jedan ovdje, jedan u Rogoznici....Slušam sve živo i neživo,ništa određeno, od pića najviše volim alkohol,tj. votku biter,a ni tekila nije loša...a ovako coca-colu.Najdraže jelo mi je divlja svinja na mamin način mmmmmm... uz to još i kebab i pohane škampe kod Duke-fast food u Rogoznici.Hm..plavuša.....dal vam to sve govori???Ma ne ni u kojem slučaju, ja sam rijedak primjer pametne plavuše, kako ovo zvuči čudno...visoka sam 178cm i imam 57kg i smeđo-zelene oći, da da znam, lijepa sam...he..he.. ma ja se samo majo šajim... puno vas loli Reuška...wave

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja sam Juliujana,a prijatelji me zovu Nana,tata me napravio 24.8.1990smijeh,a mama me rodila 24.5.1991..Upisala sam matematičku gimnaziju,obožavam se smijati pa će me biti teško obuzdati u školi pogotovo ako budem upala u raz.sa svojom Reuškom.Treniram rukomet već skoro 5 godina..Obožavam svoje društvo..mogu reći da sam ovisna o njima i nemogu zamisliti život bez njih..a subota..subota je moj omiljeni dan u tjednu,izlazimo u Horoskop i Pivnicu.Obožavam kruškovac..ma volim vam ja svašta..partysmokinsmijehNajdraži mi je hobi ljubljenje..hih..ma ja vam se obožavam ljubitikiss..(ali samo sa osobom koja to zaslužuecerek)..Nevolim dvolićne ljude pa tako oni koji su dvolićni nemaju šta raditi na mom bloguburninmad Ma ja sam vam jedna opićena brineta,visoka 167 koja obožava sve što i svi mladi..a sad vas sve puuuuno pozdravljam..wave:

Image Hosted by ImageShack.us
TO SMO VAM MOJ NAJ FREND ĐUKA I JA

naša mala svaštara....

Daleko si od oćiju,ali od srca nisi.Jedino što mi nedostaje znaj ti si! Niai ni zvijezda ni anđeo ni bog da te molim,ali znaj da si osoba koju još uvijek volim....

To love is nothing!
To be loved is something,
To love and be loved is everything...


Ako te zaboli prošlost
Na mene pomisli bar
Jer nekad smo bili najljepši par...


Što ti znaće moje rijeći, hoćeš li mi ikada reći?
Što ti znaći kad kažem volim te?
Hoćeš li ikada priznati dali znaš voljeti?
Znaš li ti da si me povrijedio?
Znaš li da još stalo mi je?
I koliko značio mi je naš prvi poljubac?
Sve te prazne rijeći,sve te suze koje nisu stale teći, sve to ništa nije vrijedilo kad me tvoje srce povrijedilo....


Teško je kad si duša neshvaćena,
kad voliš a ljubav ti nije uzvraćena,
kad od tvojih snova ostanu samo žarišta,
kad ti netko znaći sve, a ti njemu ništa..


Davanje u najčišćem smislu
netraži ništa zauzvrat

The love you take
is equal
to love you make


Jednom davno rekli su mi da ne znam voljeti
Jednom davno su pogrješil jer ja upoznah tebe


Moja ljubav prema tebi nestat će
kad slijepi slikar nacrta zvuk latice ruže
kako pada na stakleni sag dvorca koji ne postoji


Najbolje što ćeš učiniti u životu je da voliš
i da ti ljubav bude uzvraćena


Ako te zaboli prošlost na mene pomisli bar
jer nekad smo bili najbolji par.........
(za mog malog iz gradiške)


To su neke od meni najdražih pjesmica u mom mobitelu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

četvrtak, 28.12.2006.

...........

Ajoj kaj bum ovo bilo da je Rea napisala post???? DOSADA!!! Eto to je razlog. Ovi praznici su užas jedva čekam skijanje, da malo promjenim sredinu...A da i sutra je grad, pa opet grad. pa onda nova.Biti će dobro.....sutra su ocjene....brrrrrrrr.......ne znam dal će mi tata dati da idem van baš me zanima.Mogla bi ga pitati ali mi se neda.Aj neda se meni više pisati, zasitila sam se ovog bloga i pisanja događaja o svome životu koje mogu pročitati svi ljudi na svijetu!!!!!

- 19:18 - Komentari (95) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.