nedjelja, 22.02.2009.

.......Oprost.....

Molio si me da ti oprostim
ali ja nisam imala snage
jer sam ti opraštala u ranije dane.

Mislio si da se možeš poigravat
i uspio si me čak i izigrat.

Tek sada shvaćam da sam
luda bila,
kada sam nekoć s tobom nešto htjela
a nisi bio vrijedan ni onih
proplakanih suza
a ni onih tvojih oproštajnih ruža.

Ali ja sam opet samo osoba
koja prašta,
a tebe nije bilo briga, samo ti se zagolicala mašta.

Jer vidio si da me možeš
iskorištavat
a ja glupa bila,
pa shvatila da sam samo tvoja bila.

Prevario si mnoge
i ranio srce i moje i tvoje,
neka ti je sada sretno
ali neće sve biti tako sjetno.

Kada shvatiš da si jednom nogom u grobu
molit ćeš me da se vratim
kao što u trgovini tražiš robu......

- 13:17 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Tekstovi koje sama pišem......

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr