< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

:-)

Pristiglo mnoštvo

Free Hit Counter

LINKOVI

Sirenica
Fresh Prince
Gadgeterija
Anna
Hrvoje
Athropa

Kontakt e-mail:

malenispodzvijezda@gmail.com

Nešto o meni

Starost:
20 godina

Vjera:
vjernik katoličke Crkve

Osobno:
sve što mi se sviđa je dobro, a to može biti stvarno svašta

<< Arhiva >>

četvrtak, 06.04.2006.

Tko je gazda???

"Poslije Auschwitz-a ne može se govoriti o Bogu!"
Abortus
Umjetna oplodnja
Eutanazija

Ovu su mi jedine bilješke sa jednog današnjeg predavanja koje je trajalo dva sata. Profesor je imao jedan dio o "odsutnosti" Boga.

Mnogi ljudi danas misle da Boga nema, da je Bog otišao te da se ne brine za nas, da nas je prepustio nama?, slučajnosti?, lošim ljudima?

Pogledajmo istini u oči i upitajmo se; Da li bi netko tako velik, kao Bog stvorio nekog tako malog, kao čovjeka, pa da ga onda ostavi i prepusti slučaju i neprijatelju?

Sorry, ali ja ne mislim tako. Netko tko ima toliko ljubavi da stvori nekoga na svoju sliku, neće ga ostaviti za ništa. Brinut će se za njega.

A sada kako se to On za nas brine, to je njegova stvar.

Koliko puta smo kao djeca prigovarali roditeljima da su glupi, primitivni i slično jer nam nisu udovoljili nekom našem hiru? Ja osobno mnogo. Ali danas kada sam manje-više neovisan od njih, shvaćam da je sve to bilo meni na korist, za mene.

Danas vidim kako moja sestra, mlađa, za koju ne mogu reći da je "gluplja" od mene, da ne može naučiti, ima dosta slabije rezultate u istoj školi, kod istih profesora. ???

A zašto? Danas ima mnoštvo toga što takvoj "djeci" odvlači pažnju i koncentraciju od onog bitnog. U njezinoj dobi ja nisam imao kompjutor, mobiteli još nisu niti postojali, a ona kompjutor ima već dvije godine i mobitel skoro dvije. TV da ne spominjemo, meni je to bio jedini izvor "zabave" u kući.

Pa s obzirom koliko toga sve ima, čudno mi je kako još i ima tako "dobre" ocjene.

I ovdje sada dolazi na red Onaj tko će takve paziti. Kako, to ostaje na onima kome je to dano. Jer ja bih to sigurno drugačije regulirao nego moji roditelji, pa tako i mnogi od nas bi sigurno voljeli zamijeniti Boga i regulirati svijet po svojim željama. Ali ne ide, On je gazda.

|Komentiraj 4| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>