ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

:-)

Pristiglo mnoštvo

Free Hit Counter

LINKOVI

Sirenica
Fresh Prince
Gadgeterija
Anna
Hrvoje
Athropa

Kontakt e-mail:

malenispodzvijezda@gmail.com

Nešto o meni

Starost:
20 godina

Vjera:
vjernik katoličke Crkve

Osobno:
sve što mi se sviđa je dobro, a to može biti stvarno svašta

<< Arhiva >>

četvrtak, 23.03.2006.

Ustrajnost u dobroti

Danas sam se ponovno zapitao, zašto dobri ljudi imaju toliko problema. Ljudi koji su dobri, a drugi, "oni" iz nekih klanova pokušavaju ih pokopati, uništiti.

Ne znam da li sam i ja magnet za takve ljude, ali u posljednjih tjedan dana, upoznao sam jednu takvu osobu, a za dvije koje znam otprije, uvjerio sam se da je tako.

Trebalo mi je skoro deset godina, i našao sam ljude s kojima mi je dobro, sa kojima se razumijem.

Nemam više riječi, evo danas ostao sam bez riječi što se tiče prijateljstva.

Ponekad šutnja vrijedi više od riječi.

"Poslije kiše dolazi sunce!"

|Komentiraj 1| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>