O meni

Ime:Margareta
Nadimak:Margi,Megi,Maga,Megica,Šteta,Šeta..
Žiwim:U Zagrebu
Naj frendica:Mirta,Doricha
Najfrend:Vid
Šta wolim:čokoladu,starke i vansice,maskaru,crnu boju,Hrvatsku,Zagreb i Osijek...čudna kombinacija..,Swoje frendove i frendice,emotikone(:D,:P),Tokio Hotel cerek,Swoj mobach Sony Ericsson F305 i komp na kojem prowedem cijeli dan..
Šta ne wolim:školicu,zadaću,sestru i brata,kad nema tišine i mira kad ja hoću da ga ima,kad mi je komp zauzet,ljude koji prosuđuju druge na temelju izgleda i kad umirem od dosade jer na fejsu nema nish zanimljiwog..

Swe i swastha

Image Hosted by ImageShack.us






Myspace Lover Letter





Koliko was je bilo na mom blogichu





Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

< rujan, 2009  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Rujan 2009 (3)
Lipanj 2009 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ewo mog malog blogicha nek'ga čitaju koji oće a oni koji neće nek odu odavde..

Linkovi



Ew neki linkichi:

LuC's

LuDaChA..........=)

Moi crazy life

It's my life....xD

...WeLcOmE To ThE My cRaZy wOrLd...

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

pobjedimodosadu

nedjelja, 06.09.2009.

Bolesni vicewi

..Moram reci da se preko ljeta puuno pričaju vicewi i čuje ih se puuno dobrih ali i ...bolesnih
Dakle sada wam moram ispričati par bolesnih poput npr.Idu dvije spužve ulicom jednu pregazi auto a druga se osuši i umre....ajme..
I sada se ljudi pitaju zašto se takwi vicewi uopće i pričaju..zato što se uprawo njima i smijemo najduže..vjerujte dokazano je..mislim ne owom vicu kojeg sam napisala sada..tome se 100% nitko nije smijao..ne , recimo ljudi se smiju sljedećem: Ide medo šumom zaboravi disati i umre..Mislim ja sam se tomu smijala još godinama nakon što sam čula(makar priznajem smijem se svakakvim glupostima kao i moja bff Dorichka za razliku od Mirtichke koa se ne smije ko budala)Ima tih bolesnih viceva još a recimo ovaj je posebno bolestan: zašto ciganka nije kruh?zato što je čevap..mislim ljudi prizemljite se...Smijemo se tome par puta ali ne jer je smiješno nego jer je BOLESNO!!!I tako sada će neki ljudi rech da sam ja bolesna što to uopće pišem..ali oni iskreni će priznati da su se barem osmijehnuli..mislim ako su opicheni kao i ja..



| Komentari (4) | Printaj | ### |