O meni

Ime:Margareta
Nadimak:Margi,Megi,Maga,Megica,Šteta,Šeta..
Žiwim:U Zagrebu
Naj frendica:Mirta,Doricha
Najfrend:Vid
Šta wolim:čokoladu,starke i vansice,maskaru,crnu boju,Hrvatsku,Zagreb i Osijek...čudna kombinacija..,Swoje frendove i frendice,emotikone(:D,:P),Tokio Hotel cerek,Swoj mobach Sony Ericsson F305 i komp na kojem prowedem cijeli dan..
Šta ne wolim:školicu,zadaću,sestru i brata,kad nema tišine i mira kad ja hoću da ga ima,kad mi je komp zauzet,ljude koji prosuđuju druge na temelju izgleda i kad umirem od dosade jer na fejsu nema nish zanimljiwog..

Swe i swastha

Image Hosted by ImageShack.us






Myspace Lover Letter





Koliko was je bilo na mom blogichu





Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

  lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Rujan 2009 (3)
Lipanj 2009 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ewo mog malog blogicha nek'ga čitaju koji oće a oni koji neće nek odu odavde..

Linkovi



Ew neki linkichi:

LuC's

LuDaChA..........=)

Moi crazy life

It's my life....xD

...WeLcOmE To ThE My cRaZy wOrLd...

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

pobjedimodosadu

nedjelja, 14.06.2009.

idem..

Ljudi žao mi je ali sam happysretan...
Mislim ...
Idem u Osijek... NAPOKON!!!!!!!!!!!!!!
Nakon nekoliko dana mučenje,proba....
E kad smo vech kod mucenja i proba,jucer je bilo natjecanje...nkj u Karlovcu..
Bilo ja tot katastroffa...
prwi ples je jedna cura J-ina naj frendica(J je ona cura koja stalno nesh prica koju mrzim)koja je kao najbolja,zaborawila dres pa je upala tek na pol plesa jer se morala preswuch neka joj je druga cura(to je complicated iamo 3 nastupa,a ona,J,moja sestra i ja i josh neki plesemo 2..E sad za 2 nastupa,1 koji mi pleshemo i onaj koji pleshu drugi,je isti dres..pa je ona od owe jedne posudila)e sad ona je swe zeznula i swi smo ishli ranije,kasnije....GROZNOlud...
drugi ples je moja sestra zeznula...
Mi smo u 4 reda...Prwi & treći red su ishli lijewo,a 2 i 4 morali desno..
ugl. ona se poskliznula pa je na drugi koji nash red mora u desno ona krenula lijewo.....GROZNO again lud....
Ma ugl. mučenje gotowo i ja idem užiwati u swojim praznicima u Osijeku..
Što znači da wam se nechu moci jawljati pa...
Mslm ne tak cesto..A kad budem isla na more neam pristup intachu.....
Bum umrla bez povezivosti crycry ah mrzim te zabiti burninmadheadbangmadhhhh
Ciao vech sam u Osijeku ( u mislima) pa koristim naše pozdrave xoxo.....



| Komentari (19) | Printaj | ### |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.