hit counter
,,,,,,,,,,,,,,,,,.................................,,*.*.*.////////////////////..........................................
Image Hosted by ImageShack.us

Zarada Online



PA EVO MOJIH SLIKICA......
SLIKE KOJE SAM JA CRTALA
klikni na sliku da je povećaš,možda je koja mutna al to je
zbog toga jer sam ih slikala s mobitelom..




Myspace Generators



Cute Myspace Generators

VISOKA MODA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Myspace Heart Generators

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image Hosted by ImageShack.us


Cute Myspace Generators

SVEMIR
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

SLATKA MALA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

HMMM
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

PLAVA..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

CRNA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

KAKO MUŠKARCI MISLE
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MAGIJA
Image Hosted by ImageShack.us

CRNA KOŽA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

KOCKASTA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

SVEMIR
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

EGIPAT..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

CRVENO
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

HM,,,

Image Hosted by ImageShack.us
I OPET CRNA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

CRVENA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us






glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com



Image and video hosting by TinyPic


Stoja Stojanka Novakovic - 2008 - Do Gole Koze - 03 - Muzika (Duet with Dejan Matic) - www.yucafe.com

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (17)
Ožujak 2008 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da ili ne....


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


SADA SAM PLAVUŠA,,
Image and video hosting by TinyPic
završila sam školu,za modnog i
odjevnog dizajnera
..bila sam model,manekenka na
tjedan dana,,he,he..
,volim biti sretna..
ne volim nepravdu.laži.dvoličnost.
.ne volim činjenicu da je previše
zla na ovom svijetu
nikako ne volim biti povrijeđena...
a upravo to najčešće jest.
volim crtat,volim se šetat
,,po cjele dane samo bi hodala i hodala
pokušavam uvjek biti nasmijana,
i kad mi se plače pokušavam se smijati,
bolje to nego da plačem,,,,
i da imam 19 godina

my..malo sam glavu nagnula pa je malo čudno ispala slika al ok
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Linkovi

Blog.hr
Blog servis

MY FRENDICA
moje zvani
slikice
.pageplugins

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!



srijeda, 26.11.2008.



ah ta ljubav....



value="http://www.youtube.com/v/0_mcI_HvoQU&hl=en&fs=1">



| komentiraj.... (39) | isprintaj.... | * |

ponedjeljak, 17.11.2008.

evo mene ,,,

>

puno mi komajte,,,volim vas
Samo je jedno u mom životu vrijedno
da pustim suzu s oka jer tebe volim ja,
život mi dala baš kao da je znala da nikad
neće nestat sa mojih usana:)
sretansretan
Image Hosted by ImageShack.us


Znali su se 6 mjeseci
prije nego što su prohodali.
Posvađali su se ali su se i
prije svađali te su se
zbližili još više.
Jednog dana mu je rekla
da jebolesna da ima
bolest srca.U trenutku ju je
zagrlio i počeo plakati.
Ubrzo kada je trebala
ići na operaciju kada
je trebala ući u avion
nije se ni pozdravio s njom.
Kad je došla
opaoravljena s operacije
nije ga ni vidjela.
Pitala je mamu gdje
je a ona joj je odgovorila:
ZAR NE ZNAŠ KO TI JE DAO SRCE...?


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

...pIsMo DjEvOjKe SlOmLjEnOg SrCa...koju sam našla negdje negdje...:)

OvOga puta bila sam takO sigurna da sam nasla nekOga pOsebnOg...
NekOga kOme je istinski stalO dO mene...
Danima smO pricali, upOznavali se, povjeravali se jednO drugOme, zajednO se smijali, smisljali sale...
BiO je tO pOcetak nOve ljubavi, i nisam se htijela suprotstaviti vlastitim Osjecajima...
Drugi su nas sa smijeskOm gledali, i govOrili kakO bi bili lijep par...
Da, skOrO smO i pOstali par...
Sve je bilO kaO u bajci, ali, zla sudbina Odlucila je uzeti stvari u svOje ruke...
I, u tOme je i uspijela... nestO se dOgOdilO njegOvOj Obitelji...
OdjednOm, prestali smO se vidati, prestali se pOvjeravati jednO drugOme, prestali se skupa smijati...
SvakOga dana bilO je sve gOre i gOre...
nOcima Oka nisam sklOpila, nisam se vise smijala, prOsla me je vOlja za zivOtOm...
pO cijele dane lezala sam u krevetu, slusala tuzne pijesme, prisjecala se nasih zajednickih dana, i dOpustila suzama da slObOdnO teku...
Prisjecala se dana kada smO se smijali, dana kada smO se povjeravali jednO drugOme kaO da smO se Oduvijek znali...
nO, znali smO se samO dva tjedna.
Ali,u ta dva tjedna saznali smO sve jednO O drugOme...
Rekli neke tajne kOje ne bih mOgla reci ni najbOljOj prijateljici...
...nadOpunjavali smO jednO drugO...
...A, sada...
Osjecam se kao da sam izgubila diO sebe...
...tesko je...
TeskO je prOlaziti kraj Onih klupa, kraj OnOg igralista...
... uspOmene naviru, i teskO je...
TeskO je prisjecati se njegOvih Ociju, njegOvOg Osmijeha, One njegOve crne kOse kOja je uvijek mOrala biti savrsena...
...jOs Osjetim njegOv miris, cujem njegOv glas...
...kaO da nikada i nije OtisaO bez pOzdrava...
...rekli su mi, da, jOs uvijek me spOmene, da jOs uvijek Osjeca nestO prema meni...
...ali, njegOva prOslOst se vratila...
...njegova stara ljubav...
... ne znam dali su skupa... ne zele mi reci...
...Ali, jOs uvijek se nadam...
...nadam se da ce jednOga dana Opet dOci na Onu klupu, i da ce sve biti kaO prije...
...da, OprOstila bih mu...
...OprOstila bih mu sve, samO neka mi se vrati...
...jer, cekat cu ga...
...recite mu tO...
...recite mu da cu ga cekati na mjestu gdje smO se upOznali...
... na mjestu gdje sam prvi puta ugledala njegOve smede Oci...
...na mjestu gdje mi je pruziO ruku i rekaO svOje ime...
... na mjestu gdje mi se prvi puta nasmijaO...
... ne brinite, znati ce On gdje je tO...
...pOnekad, gledam njegOvO ime na ekranu mObitela, i zelim ga nazvati...
...samO da mu na tren cujem glas...
...ali,ne mOgu....
... Osjecaji ce prevagnuti, suze ce pOteci, a, ne zelim da me takvu cuje...
...mOzda je nastaviO sa zivOtOm, i sretan je...
...neka, tO i zasluzuje...
...zasluzuje biti sretan, i imati vOljenu OsObu kraj sebe...
...ali, akO mu Opet bude teskO, akO ga srce zabOli, recite mu da ga cekam...
...da srce mOje jOs cezne za njim,,,
...mOzda mi se tada vrati...
...mOzda ce mi se mOja ljubav izgubljena vratiti, a sa njOm i tOplina u mOme srcu, i Osmijeh na mOme licu...
...mOzda...
...jednOga dana...







| komentiraj.... (9) | isprintaj.... | * |

nedjelja, 09.11.2008.

stoja-novi album,,,,nove pjesme....

Image Hosted by ImageShack.us


DO GOLE KOŽE-super,super

POTOPIT ĆU OVAJ SPLAV

MOŽE VISKI--fenomenalana

POGREŠNA

IDI

KUČKA-predobrA

BAŠ BAŠ

STENA

Image Hosted by ImageShack.us



NELLA VIDAKOVIĆ-NAVIKA

SUPER PJESMA,,
SVAKAKO MORAŠ POGLEDAT...



| komentiraj.... (4) | isprintaj.... | * |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

0