***Op3t m¤j3 łm3***

...:::M@lo Slikic@:::...

Slikice svih mojih faca :)

~ Ja ~

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

~ Ja i Iva, koje face :) ~

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

~ Ela kiss ~
Ah elica..moja ljubav...
haha...ma nju obožavam btw
opet je zaljubljena...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

~ Ifka, neno plastic :) ~
Ifka...zovemo je neno
plastic jer je na ovgoj slici ispala
ko sva u silikonima...haha...
ma i ona je moja ljubav...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

~Lukić~
A on je moja jedina ljubav...
...moj mali mišić...
...haha-on vam je moj boy...



~Ema~
Ona vam je moja
dost dobra frendica...
haha ovo joj je jedna od boljih slika...
ma sve ok o njoj...



~Vjera~
Ma ona...ona je zakon...
moja mala ljubav...
haha...obožavam je...



~Gorila (ivana)~
Ona je jednostavno
luda...cool...i
šta ja znam...
dobra frendica...

Photobucket

~Mare (marijana)~
Ma ona vam je moja
mala balerina...obožava balet i
sloniće...haha..a ja je nekad
zovem barbie...

Photobucket

~Fleković (tony)~
Ma on vam je
mali zajebant...
haha...ma dobar frend...





...:::Malo šljikica:::...


boyandgirl.
touch
shoes
grindd
lovee

  svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtaRi jEp/NoPe ?

diZaJn By: zRinE

Opis bloga

..:::M@lo O bRoJ3ViM@:::...

BrOjEvI Na ReGiStRaCiJaMa

000 - spoj
111 - voli te
222 - vidjet će te se
333 - srest ćeš ga
444 - vara te
555 - ostavit će te
666 - vraća ti se
777 - poruka
888 - duga ljubav
999 – iznanađenje

...:::CoOl Blogići:::...

dead...:::3L@:::...
...:::M@R€:::...
...:::LuK4:::...
...:::Dw@_D3F€Kt@:::...
...:::@Nj@:::...
...:::Vi@Tk@:::...
...:::Iw@N@:::...
...:::Vj3r@:::...
...:::M@j4:::...
...:::3m@:::...
...:::D¤dy:::...
dead

***Šljikice***

:]]
love colors
Photobucket

0 m€n!

ImE=SaRaH
PrEzImE=nIjE bItNo
NaDiMaK=PePa,TrČkIcA
GoDiNe=13
ŠkOlA=2.oš
RaZrEd=6
NaJ FrEnDiCe=eLa,LiLy,MaJa
VlAtKa,IvAnA AnJa,TaRa,
DoRa,VjErA,SaRa

Na FrEnDoVi=LuKa,BoRiS,
ViK,ToNi,BoŽiĆ,DaNdIć,ČuLo,
MiSsI,MaTiJa PaVeC

LjUbAv=ImAm dEčKa

Linkovi

...Moje ime...

TTwisted
RRaw
CCourageous
KKinky
IIntense
CCasual
AAwkward

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



ponedjeljak, 12.05.2008.

...:::LJuDeKi:::...

Kak mi je ovaj tjedan počeo sretno...jeejzujozujo
napokon jedan tjedan je tak počeothumbupjoj neznam kaj da vam pišem...
dajte mi ideu..e da danas sam dobila 3 iz vjeronauka...kak cool***prva 3...
iz vjeronauka...hahazujozujoma fučkaš vjeronauk kom to treba osim onim
nekim jako POBOŽNIM ljudima ko JOSIPA H....mouthwash
i još smo pisali test iz njemačkog al neću dobit dobru ocjenu...
ma kog briga...jooj kad neznam o čem da vam pišem...to me tak muči...
dajte mi u buduće recite o čem da vam pišem...a ne ovak!!!namcorburninmadheadbangblablajooj kak sam glupa...(e fala anja)
sjetila me da u četvrtak idem sa zborom na državno...al katastrofa moram se dić u 6...jer idemo u VARAŽDIN...a poslje možd posjetimo neki PRC...hahahazubozubothumbupkao to je neki PODRAVSKO REKRAATIVNI CENTAR...ma bez-veze...ja naj ređe nebi išla tamo...da se prije vratim kuć...zubonaravno...isss kak nam je učiteljica sa zbora malo munjena...ona kao kaže ak se još stignemo vratit na nastavu da odemo još na tih par sati u školi...jooj baš je nekak g....nemojte mi još niš na mob slat nit me zvat jer
još nebu bio složen sigurno tjedan dva jer je ovaj koj mi slaže mob
strgo zvučnik dok ga je sastavljo...ma idiot...e pa zapravo mi i možete slat sms itd i zvat me jer ću dobit mob od tateka...jeeej napokon neki...kak je koma bit bez moba...užas i strava...bangbangpuknucu
mislim kak neko može bit tak glup da slaže mob dva tjedna i da još kad ga slaže strga zvučnik...to samo budala može...aaaaa dobro idem ja sad....
ae pozzzzzzz............

***PoZzZz***ELI,LILYCI,MAJI,VLATKI,VJERI,SARI,DORI,MARIJANI,EMI,TARI,IVI S.,KADI,LUKICI,VIKIJU......


i za kraj ***3L4***



| Aj kOmEnTiRaJ! (10) | pRiNtaJ! | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.