HTML>
<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> < }
< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (19)
Srpanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari HocES/necES Image Hosted by ImageShack.us
ToMiSLav & AnE

Ime:Ana(Ane)
Datum rođenja: 26.07.88.
Iz Vk-a.
Heterosexualka (al ne osuđujem homoseksualce )
Imam 55 kg... Visoka 1.70
Smeđih očiju i smeđe kose...
Izgled...hm...dobra sam si :)
Moj ukupni izgled...hm...sasvim ok.
Neam tetovažu oli pirs =( al bih htjela pirs u pupku i na obrvi
Moja kosa je relativno duga, kovrčava=)
Živim sa starcima...
imam dečka već 2 godine i kusur ....=)
Neam djecu al ću ih imat...jednoga daaaaaaalekoga dana...
Živim u kući a vozim se nogama :)...
Zanimacija...shopping, ljenčarenje, posao=(...izlasci (nekad)
Slušam...sve
Religija...vjerujem
Najdraže godišnje doba...jesen!!!!!!
Nisam imala homosexualnih odnosa niti ću imati :)
Kod ljudi me najviše iritira dvoličnost,lažljivost... to mrzim.
Moji frendovi.. ma od svakud =)
Kod sebe bih promijenila nesigurnost
Izlazim... rijetko po kafićima ,nisam takav tip..
Govorim engleski, hrvatski, malo latinski, i španjolski iz sapunica...
Životni cilj...IMATI PUNO LJUBAVI...
Image and video hosting by TinyPic
MOJA LJUBAV NAJVEĆA :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
Beating Red Heart W/ Angel Wings Images

Beating Red Heart W/ Angel Wings Images


Sweet Girl Blonde Angel Gifs Images

Sweet Girl Blonde Angel Gifs Images



Contact Tables


Contact Tables

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
MySpace Layouts images

MySpace Layouts


Kasnila je na mom satu
Nova Godina
neka bar je minut duze
stara trajala
onda si me pogledao
drugim ocima
ja shvatila sam sve je proslo
prosla sam i ja
Glitter Heart & Roses Love Poem Glitters

Glitter Heart & Roses Love Poem Glitters


Beautiful Red Rose Images

Beautiful Red Rose Images


Desilo se cudo nije
da mi sutradan
mesto tebe, zima mi je rekla
dobar dan
od tad duzim putem
idem ja do istine
i slavim samo one nase
stare godine
Images for your blog codes

Images for your blog


MySpace Layouts images

MySpace Layouts


Minut ljubavi
jos sam trazila
od tebe sam taj
minut dobila
minut ljubavi
da me prevari
da ce svaki san
u ponoc da se ostvari
Image hosting codes

Image hosting


Cute Kids Kissing I Will Always Love You Icons

Cute Kids Kissing I Will Always Love You Icons


Image hosting codes

Image hosting


Hand Made Heart Love Icons

Hand Made Heart Love Icons


Minut ljubavi
jos sam trazila
od tebe sam taj
minut dobila
minut da me tvoj
pogled pokosi
da mi kazes da se staro
vise ne nosi
Kissing Icons

Kissing Icons


MySpace images

MySpace


Image hosted at bigoo images

Image hosted at bigoo


I dalje je u kaminu
vatra gorela
da ugreje srce onog
kog sam volela
jedino se na mom licu
suza ledila
u dugoj hladnoj beloj noci
sto je sledila
Image hosting codes

Image hosting


Friendster Layout hosted images

Friendster Layout


MySpace Layouts images

MySpace Layouts


myspace graphics

Create Your Own Polaroid


Black & Pastel Glitter Text Angel Glitters

Black & Pastel Glitter Text Angel Glitters



blinkyou.com

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
MySpace Layouts images

MySpace Layouts


Arrow Through Heart Sparkle Glitters

Arrow Through Heart Sparkle Glitters



ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
Ti znas da ja ne lazem kad kazem
da moja sreca, to si ti
a kakve tuge, a kakve boli
sta mi se s tobom dogodi

Puklo bi srce jace od mene
puklo od ljubavi
a ja ne mogu jos da te prebolim

Zbog tebe ruku u vatru stavicu
i drugu ljubav sebi zabranicu
od tebe veci samo je dragi Bog
sto dobro zna da ja nemam nikog svog
ja nemam nikog svog


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Visual Poetry - ImageChef.com

Hit Counter
Get a Hit Counter

FoRa BLoGoVi & LiNkOvI

zezancija živa

LuDaChE

uživaj u životu, imaš vremena biti mrtav

sLoNić

o PsiChu JedNoM

ALexandRiCa :)

DaNcHi

ReŠa

BaKrEnI-koLeGa iz RaZrEdA

AnItA

NoGoMeTaŠiCa

PaLi AnĐeo

FoLk GiRL

DoLL

BiNa

SmJeŠkIcA

RoCkErIcA

JeLeNa

TeNa

JoVaNa

Ivana-moja školska


Contact Tables

MySpace images

MySpace


Baby Angle Gifs Images

Baby Angle Gifs Images


Angels Gifs Images

Angels Gifs Images


Angels Gifs Images

Angels Gifs Images


Images for your blog codes

Images for your blog



Friendster Layout hosted images

Friendster Layout



Image Hosted by ImageShack.us








































































































































































































petak, 17.08.2007.

Kao ptica na nebu
Danas osjećam se
To je čudno za srijedu
Pitam se što mi je
I jutro tako je sivo
Ništa ne događa se
I dan je počeo krivo
Pa ipak smijem se

Kad bolje pogledam jasno mi je
Vidim da kiša skoro prestaje

Slušaj kako kiša pada
Nebom prolazi
Mije lice našeg grada
Duga izlazi

Slušaj kako kiša pada
Nebom prolazi
Sretan sam jer znam da sada
Sunce dolazi, dolazi

I vjetar postaje tiši
Lice dodiruje
Dok tako stojim na kiši
Nešto me smiruje

Kad bolje pogledam jasno mi je
Vidim da kiša skoro prestaje

Slušaj kako kiša pada
Nebom prolazi
Mije lice našeg grada
Duga izlazi

Slušaj kako kiša pada
Nebom prolazi
Sretan sam jer znam da sada
Sunce dolazi

Kad bolje pogledam jasno mi je
Vidim da kiša skoro prestaje

Slušaj kako kiša pada
Nebom prolazi
Mije lice našeg grada
Duga izlazi

Slušaj kako kiša pada
Nebom prolazi
Sretan sam jer znam da sada
Sunce dolazi
Mmmm dolazi

Image Hosted by ImageShack.us


Bez obzira na to što vani pada kiša... i što je tako tmurno... ja se osjećam dobro... smijem se...

Naučila sam da na neke stvari treba gledati drugim očima... treba vidjeti i onu pozitivnu stranu svega...

Ko što je netko rekao: Poslije kiše dolazi sunce!
I to je istina uvijek je tako... može padati kiša i godinu dana, ali kad tad pojavit će se sunce...

Tako je i u stvarnom životu...

Iza svih loših trenutaka, tumaranja u magli i tami, izbezumljenog traženja sebe u marčnim ulicama kojima nema kraja...
ipak sam iz svega proizlaša sretna...
jača nego prije...
pronašla sam svoj izlaz...
Image Hosted by ImageShack.us

Nakon kiše, konačno se, pojavila duga...
kiše koja je možda predugo trajala... ali sad je prošla...
otvaram novu stranicu u svom životu...
nema više one slabosti...
ne bole me više riječi....izrečene ili ne...
nema više suza...
naučila sam da se trebam boriti za ono što žeim...
ne prepustiti svoje mjesto nekome drugome...
ne trebam posustati pred prvom preprekom...
previše puta sam to napravila i nije urodilo plodom...
što mi znači sve što za nekoga učinim... kad ta osoba nikad neće saznati za moju žrtvu?
što ako je sav moj trud bio uzaludan...
NE...
znam da ono što se dogodilo, moralo se dogoditi...
znam da sada ne bi na neke stvari mogla gledati kako sada gledam...
znam da sam progovorila... ništa ne bi dobila... izgubila bi...
ali ovako sam poštedjela sebe i druge...
ipak na kraju je sve ispalo najbolje za svakoga...
na kraju je svatko dobio ono što zaslužuje...
ovo razmišljanje me drži već jako dugo...
ali nikako da napišem post u kojem se mogu ispucati...
imala sam nešto mnogo važnije za pisati...
imam i sad...
ali ipak...
trebala sam malo vremena za sebe...
barem jedan post...
kasnije ću objaviti drugi post...
sretniji...
post sa slikicama...
možda to učinim još danas...
na ovo ne očekujem komentare...
ipak sam to napisala iz gušta...



- 07:44 - Komentari (1) - - printaj - §

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.