... A N Đ E O..S L O M L j E N I H..K R I L A ...

06.07.2007., petak

Bokich...

naughtyUh što mi je sinoć bilo lijepo sa dragim... nut došao je iz Đakova prije nego što je trebao,da bi bio samnom... Društvo ga zbog toga malo gnjavilo,ali ok,.. Bili smo na našem standardnom mjestu, u Plusu... Mislim da su nas svi tamo zapamtili več... cerek Ne mogu vjerovat... on je jučer zapalio cigaru... opalio se smijat, jer sam cijelo vrijeme sa čuđenjem gledala u tu cigaru glupu. Za sve je kriv faks, jer je prije zapalio samo dok uči,a sad... jooj... Ne bi mi toliko smetalo da on smije pušit, ali problem je štoje alergičan, i doktor mu je zbog pluća zabranio. Ali on tjera svoje. Jedino mi je kiša zasmetala jučer. Uhvatio nas je pljusak pa nas je njegov tata morao kući vozit... Malo mi bed bilo ali ok... Pogledajte koji je datum............party danas nam je pola godine... he he...
još malo pa idem kod njega dok su mu starci na poslu, pa da proslavimo malo... naughty imamo vremena do 16 h...
Ne mogu vjerovati da sam ga toliko zavoljela... zujo
A tko ne bi kad je predivan... ljubim ga CMOK!!!kiss

- 08:11 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Zanimljivi blogovi...

rANJENA HILJADU PUTA

Znam da će prekasno biti

kada pod kožu mi uđeš

i zato molim te idi

prije nego što moje postane tuđe...

Ranjena hiljadu puta

u ljubav vjerujem malo

i sebe najmanje dajem

kad mi je najviše stalo

Ne bi preživjela

da mi odeš kad te zavolim

u moru ljubavi

ja uvijek ostrvo tuge nalazim

Ne bi preživjela

da te nemam kad na tebe naviknem

na mome ostrvu tuge

gdje nema mjesta za druge,ostajem...

Polako gubim kontrolu

već si mi previše blizu

davno sam prošla tu školu

da budem još jedna u nizu
...