nešto o mojim frendovima:

iva-ma super cura!jedna od mojih best frendica!
uvijek spremna za šalu i smijeh!
pusa

roberta-supper frendica
isto jedna od naj,ma najbolja je!
u zadnje vrijeme se puno promijenila,al sve na pozitivno!
pusa

helga-ma super frendica
mala je kao mrav,al pametna i slatka!
isto mi je jedna od naj frendica!
pusa

kata-ma super frendica
jedna od naj frendica!
smiješna,ma prava je...
pusa

volim vas sve ljudeki!
pusa!
p.s.ima još puno mojih naj frendica!

  svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

Image and video hosting by TinyPic

NEŠTO MALO O MENI:



IME:martina
PREZIME:znaju ga oni koji ga trebaju znati xd
ŽIVIM U:zagrebu
KVART:kustošija
JA VOLIM:volim sve i svašta od hrane(pizzu,bolognese,...)ima toga xd piće(cola,gusti,fanta...) volim druženje s frendicama xd!
NE VOLIM:ja ne volim bezobrazne,lažne,umišljene,bahate,glupe osobe!
NAJ FRENDICE:moje naj frendice su sve iz razreda!
NAJ FRENDOVI:ljudeki sa treninga i iz razreda

Linkovi

Blog.hr
Blog servis

ng>
SLIKICE:
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
src="http://img232.imageshack.us/img232/3256/617741189758ki2.cbc9b9c01d.jpg" border="0">

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Music

Free Music



Free Music

petak, 30.05.2008.

nakon dugog vremena maja.sjatka.curica se vratila xd(lol) =)

hey ljudi...thumbupwaveevo me napkon!!!uskoro će tjedan odkad nisam pisala postek!hhsmijehthumbup
ajde dobro!bar će post biti malo duži!smijehxd
evo ga ovako ovih dana stalno pišemo testove ispituju nas i tak=(al kaj ćemo!!!)
evo jučer smo bili na infici i moju slatku roberthicu poljevali su vodom,ali kak je danas dan škole,donijeti ćemo mi njima bačve pune vode pa će vidjeti oni svoju mamicu koga će oni polijevati xdsmijehbeljzubo
ajde dobro,dobro
evo danas nas čeka težak posao izgleda...
jer dan škole kod nas vam je onak thumbup
ove dane išla sam na trening i to je bilo sasvim užasno!jednom rječju hh
ali dobro!
=) ma uglavnom danas ssttaavvljljam u boxeve moje frednice i frendove,pa se malo potražite među njima,a ak niste nemojte misliti da sam vas zaboravila,nego razlog ako vas nisam stavila biti će ovaj:
sorry nisam te stavila jer mi se više nije dalo pisatithumbupdobar je ha???
no ok!hvala vam puno na komentarima,komaj te mi jakoo punoo,jer svi komachi biti će uzvraćeni!hh xdcerek
ajde pozzeki:
robertichi-mojoj maloj vodenici
ivi-mojoj ludachi
veroniki-sjatkici
kati-mojoj uplašenoj(pod infici koja se preplašila)
i svim curama koje poznajem...



| komentiraj! (71) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.