nešto o mojim frendovima:

iva-ma super cura!jedna od mojih best frendica!
uvijek spremna za šalu i smijeh!
pusa

roberta-supper frendica
isto jedna od naj,ma najbolja je!
u zadnje vrijeme se puno promijenila,al sve na pozitivno!
pusa

helga-ma super frendica
mala je kao mrav,al pametna i slatka!
isto mi je jedna od naj frendica!
pusa

kata-ma super frendica
jedna od naj frendica!
smiješna,ma prava je...
pusa

volim vas sve ljudeki!
pusa!
p.s.ima još puno mojih naj frendica!

  svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

Image and video hosting by TinyPic

NEŠTO MALO O MENI:



IME:martina
PREZIME:znaju ga oni koji ga trebaju znati xd
ŽIVIM U:zagrebu
KVART:kustošija
JA VOLIM:volim sve i svašta od hrane(pizzu,bolognese,...)ima toga xd piće(cola,gusti,fanta...) volim druženje s frendicama xd!
NE VOLIM:ja ne volim bezobrazne,lažne,umišljene,bahate,glupe osobe!
NAJ FRENDICE:moje naj frendice su sve iz razreda!
NAJ FRENDOVI:ljudeki sa treninga i iz razreda

Linkovi

Blog.hr
Blog servis

ng>
SLIKICE:
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
src="http://img232.imageshack.us/img232/3256/617741189758ki2.cbc9b9c01d.jpg" border="0">

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Music

Free Music



Free Music

utorak, 13.05.2008.

jooj taj glupi sistematski

danas sam doznala novu vijest!kako je jučer bila fešta,na koju ja nissaaaam išla,njima je trener rekao da danas i sutra imam glupi sistematski!ggggggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrburninmadheadbangmad
jao tako ga mrzim!neznam ljudi šta mi je s blogom,ali nadam se da kada ga vi gledate da je sve oksretanzubo
jao,blago se mom burazu!bio je u gardelandu i jučer se vratio!a ja tek u gardeland idem na jesensretanburninmadzujonut
tako sam danas happy!hrvatskaneznam zake!!??
nadam se da će biti puno komova xd...beljtuzansretan
jao tako sam gladna,da bi mogla pojesti i vuka i lutku i majmuna...grrburninmadnjami
ajde veliki pozeki:
teisretan
robertihrvatska
veronikisretan
marijibelj
i svim ostalima xdwavesmijehhrvatskamah



| komentiraj! (18) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.