Design: *Maria.* ^^ Pikčrs: *Google.*
  srpanj, 2009  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Srpanj 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

petak, 10.07.2009.

Post broj dva:traženje inspirancije za pisanje,dosadno jei što još reći??

i što još reći...dosta toga je rećeno u samom naslovu
evo ima tek dva sata da sam napisala prošli post a već me uvatila želja da napišem i ovaj koji sada pišem, tj. drugi po redu.
u ovom postu, bar koliko ja mislim tema će biti svakakvih

prije mjesec dana je završila škola.(ko bi reka??) ja sigurno ne. ja smatram da je škola iako je trajala kraće trebala trajati do 1.6 a poćeti 1.10. znam da previše tražim i da bi to bilo kratko ali mislim da se nijedno dite, cura ili dećko nebi bunija protiv toga.
ovo bi bilo dosta za ovu temu. neželim previše spominjat školu tjekom praznika.

od 20.6. do 4.7. u Šibeniku je bija MDF ili Međunarodni dječji festival. ja sam sudjelovala u jednoj od dvi novinarske grupe i oduševila sam se. festival je bija odlićan uprkos vremenskih neprilika i oduševila sam se kako je sve bilo sređeno iako se sve većinom radilo u zadnji tren jer se pribacivalo sa Ljetne pozornice u kazalište. ja sam imala besplatan ulaz i bila sam na doslovno svakoj predstavi.i drago mi je zbog toga jer je svaka predstava bila vrhunski odrađena.na račun festivala nemam ništa reći osim pohvala i mislim da će se svi s menom složiti. ovo je bija 49.MDF. svi s nestrpljenjem oćekujemo ljubilarni 50. MDF. nadam se da će biti više programa, da će kako sam gradonačelnik želi trajati duže i da će biti puno više gostiju. vidimo se!!

u slobodno vrijemem se bavim raznim stvarima. tjekom ljeta idem na plažu, čitam knjige i idem vani. a tjekom škole se bavim sportom. točnije odbojkom i zadovoljna sam kako igram.

mislim da sam previše napisala jer većina blogera nevoli duke postove. nadan se da van se sviđa moj blog. pussa do sljedečeg posta.

- 17:22 - Komentari (0) - Print - ¤


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.