utorak, 30.05.2006.

bok ljudiiiii...=)

evo mene opet, onaj dan mi iz priloženog vidljivo nije baš uspjelo stavljanje slika na blog,pa ću danas opet pokušat, možda budem uspješnija!!! nutželim čestitat curama koje su jučer bile na grupnom natjecanju iz matiša i uspjele doć prvo 8. zato jer su im pogrešno zbrojili bodove,pa su se morali buniti i na kraju su uspjeli dokazati da imaju više bodova nego šta su im rekli pa su došli 5.,yesod od 1-5 su bili nagrađivani,pa su ljudi bili happy i pozdravljam ihwave! Danas imam preglupo raspoloženje,ali to je očito radi vremena..nono. ova glupa kiša... joj!burninmad baš sam ful nervozna, ali dobro...no jučer sam bila ful sretna, držala sam malog bebača na rukama, ej imala sam osjećaj da nemam ništa na rukama kako je lagan!!!!yes jedva čekam da dođe malo stariji i da se počne bavit sportom i da ga mogu razmazit!!smijehmoj brat će me radi toga ubit, ali šta da mu ja radim, ipak mi je to prvi nećak!!thumbup! evo to bi bilo to za danas, pozdravljam svoje frendice,a posebno pozdravljam Stojku i Jely, Luli,Saby,Mare,Kontičku i naravno Anchi i šaljem im veliku pusukiss, a pusu šaljem i malom Mateu i mom ludom bratu!!!PUSAkisskisskiss
bok ljudi!!!!!!wave

- 13:25 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

kissna ovom blogu možete pročitat svakakve gluposti,ali definitivno ništa pametno!!!!wave

konačno malo i o meni...=)

Image Hosted by ImageShack.usIme mi je Ivanawave. Treniram košarku za ŽKK˝Oliva˝Vodnjan oko 3 godine. Obožavam sport,a pogotovo košarku i naravno nogomet. Navijam za Hajduk,Milan,Barcelonu. Uz košarku i nogomet volim i skijanje i atletiku(šta pokazuje i slika Blanke Vlašić na blogu). Naj disciplina u atletici mi je definitivno skok u vis... imam 13,5 god za 3 mj.14... Idem u naj razred i najluđu školu na svijetu. Ekipa u mojoj školi je predobra... i to je to u kratko o meni...wave