subota, 27.05.2006.

bok ljudovi!!!=)

waveevo mene opet,bebač je došo doma pa sam presretna pa sam odlučila napisat novi postić!!yes ful je maleni i sladak, jooooj...wink prekrasan je!!nut i da zadnji put sam zaboravila napisat, haljina mi na krizmi nije pukla, a imala sam lančić koji je imao ful izazovan tok pa mi je radi toga bio bed, ali očito su to još NEKI primjetili osim mene pa su to i komentirali na mom blogu,ali dobro...wink i ja nisam ni pokušavala nikog zavest,zato...bang svi koji tako misle...yes hitno!! evo to je to od mene danas,jer ne znam šta da više pišem,pokušat ću stavit slike od krizme,možda napokon uspijem jer mi nešto šteka
pusawave

- 17:48 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

kissna ovom blogu možete pročitat svakakve gluposti,ali definitivno ništa pametno!!!!wave

konačno malo i o meni...=)

Image Hosted by ImageShack.usIme mi je Ivanawave. Treniram košarku za ŽKK˝Oliva˝Vodnjan oko 3 godine. Obožavam sport,a pogotovo košarku i naravno nogomet. Navijam za Hajduk,Milan,Barcelonu. Uz košarku i nogomet volim i skijanje i atletiku(šta pokazuje i slika Blanke Vlašić na blogu). Naj disciplina u atletici mi je definitivno skok u vis... imam 13,5 god za 3 mj.14... Idem u naj razred i najluđu školu na svijetu. Ekipa u mojoj školi je predobra... i to je to u kratko o meni...wave