subota, 06.05.2006.

bok ljudi =)

Evo mene opet!!wave Danas sam koma, bila samu crkvi od 10 u jutro do malo prije. Imali smo završno ispitivanje za krizmu i nikako da završimo,ali sad bar zna da će me 100% krizmat!!nut! Danas mi je dan katastrofa, kao šta sam već rekla cijelo jutro i dio poslije podneva provela sam u crkvi,a sada sam odlučila napisat post,a opet večeras u 7 sati moram ić u crkvu sa kumom!! Baš mi je ˝uzbudljiv˝život!!headbang
Ali dobro, dosta o mojoj krizmi. Danas je kao šta znate subota i ja sam trebala dans ići na onaj rođendan i možda stvarno na kraju i odem, ali čisto sumnjamnamcor. Apsolutno ništa me ne privlači,tako da baš ne vjerujem da ću ići.... ali nema veze!!yes
Evo to bi bilo sve za danas, pusa wave

- 16:38 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

kissna ovom blogu možete pročitat svakakve gluposti,ali definitivno ništa pametno!!!!wave

konačno malo i o meni...=)

Image Hosted by ImageShack.usIme mi je Ivanawave. Treniram košarku za ŽKK˝Oliva˝Vodnjan oko 3 godine. Obožavam sport,a pogotovo košarku i naravno nogomet. Navijam za Hajduk,Milan,Barcelonu. Uz košarku i nogomet volim i skijanje i atletiku(šta pokazuje i slika Blanke Vlašić na blogu). Naj disciplina u atletici mi je definitivno skok u vis... imam 13,5 god za 3 mj.14... Idem u naj razred i najluđu školu na svijetu. Ekipa u mojoj školi je predobra... i to je to u kratko o meni...wave