petak, 05.05.2006.

evo mene opet!!=)

danas sam ful dobro raspoložena... ful sam zaljubljena cerek!! baš mi ide u životu...cerek danas je u školi isto bilo predobro ne znam zašto ali svi smo raspoloženi i svi se zezamo!!! očito je to povezano sa činjenicom da je brzo kraj škole!!!wave ful sam happy radi brzog kraja ali ful će mi falit frendice pa ono... ali dobro ići ćemo svi skupa na more i viđat ćemo se svaki dan pa će bit dobro...wave a falit će mi i još netko ali i njega ću pokušat vidjet svaki dan, potrudit ću se!!! i moram ovo reć mojoj frendici Jeleni S. i Sabini koje radi ovoga ne žele više pričati sa mnom,ali ja jednostavno ne mogu ić na onaj rođendan u subotu radi društva koje će tamo biti i radi....svegawave zato molim vas nemojte se radi toga ljutiti na mene!!!wave bit će i drugih prilika za...ono!!kiss cijelo ljeto nam je na raspolaganju, a i neko drugi je u pitanju osim njega,znam da ćete skužit ko!!!wave ali šta da radim??????????wave ajde pusawave

- 13:21 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

kissna ovom blogu možete pročitat svakakve gluposti,ali definitivno ništa pametno!!!!wave

konačno malo i o meni...=)

Image Hosted by ImageShack.usIme mi je Ivanawave. Treniram košarku za ŽKK˝Oliva˝Vodnjan oko 3 godine. Obožavam sport,a pogotovo košarku i naravno nogomet. Navijam za Hajduk,Milan,Barcelonu. Uz košarku i nogomet volim i skijanje i atletiku(šta pokazuje i slika Blanke Vlašić na blogu). Naj disciplina u atletici mi je definitivno skok u vis... imam 13,5 god za 3 mj.14... Idem u naj razred i najluđu školu na svijetu. Ekipa u mojoj školi je predobra... i to je to u kratko o meni...wave