četvrtak, 04.05.2006.

halo ljudi=)

Evo sjetila sam se ja opet napisat post!wave danas je u školi bilo predobro. Cijeli dan smo sa smijali, a za fiziiku ne moram ni govoriti zezancija bez prestanka. Iako nas je nastavnica nekoliko puta smirivala, nije joj baš uspijevalo ali dobro...mi smo je samo gledali i nastavilizujo danas smo se konačno doogovrili kako ćemo na izlet u osmom razredu. Svi su bili u školi ludo raspoloženi i nije bilo ni svađa ni ničega,vladala je odlična atmosfera!!wave Danas imam trening,zapravo idem ća samo da napišem ovaj post do kraja!! Pa ne znam ni sama šta da više pišem tako da vas pozdravljam i šaljem vam pusuwavei danas se predobor osjećam i zaljubljena sam...cerek

- 19:22 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

kissna ovom blogu možete pročitat svakakve gluposti,ali definitivno ništa pametno!!!!wave

konačno malo i o meni...=)

Image Hosted by ImageShack.usIme mi je Ivanawave. Treniram košarku za ŽKK˝Oliva˝Vodnjan oko 3 godine. Obožavam sport,a pogotovo košarku i naravno nogomet. Navijam za Hajduk,Milan,Barcelonu. Uz košarku i nogomet volim i skijanje i atletiku(šta pokazuje i slika Blanke Vlašić na blogu). Naj disciplina u atletici mi je definitivno skok u vis... imam 13,5 god za 3 mj.14... Idem u naj razred i najluđu školu na svijetu. Ekipa u mojoj školi je predobra... i to je to u kratko o meni...wave