utorak, 02.05.2006.

ejla ljudovi=)

evo mene,dugo nisam pisala pa sam se odlučila javit!!! Dosadno mi je!! Jučer je bio 1.may i svi smo naravno bili vani,ja sam bila kod frenidce i vidjela sam nekog lika koji je presladak,ful je zgodan!! znam ga od prije ali jučer je bio u posebnom izdanju!!=) danas sam u školi zaradila 2 keča,ali dobro je boli me briga ,sve su neki glupi predmeti tako da... boli me briga,samo mi stara ne smije saznati jer me neće pustit na treninge i van ,a moram brzo opet vidjet onog komada!!=) pošto sam tek sad došla prvi put nakon utakmice od Barcelone i Milana,moram nešto komentirat i na nju!!=) pa ne mogu opisat kako mi je žao da su poništili Milanu gol,ali moram priznat da je Barcelona za klasu bolja,ali se je puno više pokazala prvi utakmicu nego sad kad je bila uzvratna! ali u svakom slučaju svaka čast Barceloni,pobjeda je zaslužena!!!!=) to bilo sve za danas,pusa=)

- 13:59 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

kissna ovom blogu možete pročitat svakakve gluposti,ali definitivno ništa pametno!!!!wave

konačno malo i o meni...=)

Image Hosted by ImageShack.usIme mi je Ivanawave. Treniram košarku za ŽKK˝Oliva˝Vodnjan oko 3 godine. Obožavam sport,a pogotovo košarku i naravno nogomet. Navijam za Hajduk,Milan,Barcelonu. Uz košarku i nogomet volim i skijanje i atletiku(šta pokazuje i slika Blanke Vlašić na blogu). Naj disciplina u atletici mi je definitivno skok u vis... imam 13,5 god za 3 mj.14... Idem u naj razred i najluđu školu na svijetu. Ekipa u mojoj školi je predobra... i to je to u kratko o meni...wave