utorak, 25.04.2006.

bok ljudi...=)

Evo mene,konačno sam počela malo češće pisat... danas villareal-arsenal... joj bit će uzbudljivo....već su počeli....tj.pripreamju se počet ,još uvijek nisu... sutra uzvratna utakmica Barcelona-Milan... pa iskreno mislim da će milan izgubit...iako i inače navijam za Hajduk,Milan i Brcelonu ipak bi malo više htjela da pobijedi Milan ali znam da neće jer je Barca predobra...=) priznajem!! Ljudi,šta se to događa sa Hajdukom?!?! Baš ga svi u posljednje vrijeme baš buše...ali dobro bit će bolje,bar se nadam...=) evo upravo je počela utakmica!
Da kažem nešto i o školi... pa... danas je dan u školi bio predosadan... ništa se nije događalo... priča se po školi uglavnom o izletu naših osmaša koji su sada bili u Dubrovniku nažalost samo 4 dana bilo im je predobro i rekli su da su se odlično zabavili... ekipa im je super kako se ne bi mogli predobro zabaviti??? Stvarno ekipa je predobro svi su super!! Svaka im čast!! Ima predobrih i ful ok cura u osmim razreda koje sad i pozdravljam, a to su Luli,Jely,Saby,Maja,Dančy,Ivona... (nek se ne ljute one koje nisam napisala). To bi bilo sve za danas,ako mi se bude dalo,a mislim da neće danas možda dođem još napisat rez Villareal-Arsenal.. ja bi htjela da pobijedi Arsenala,ali dobro...pusa...=)
p.s.hvala na komentarima

- 21:08 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

kissna ovom blogu možete pročitat svakakve gluposti,ali definitivno ništa pametno!!!!wave

konačno malo i o meni...=)

Image Hosted by ImageShack.usIme mi je Ivanawave. Treniram košarku za ŽKK˝Oliva˝Vodnjan oko 3 godine. Obožavam sport,a pogotovo košarku i naravno nogomet. Navijam za Hajduk,Milan,Barcelonu. Uz košarku i nogomet volim i skijanje i atletiku(šta pokazuje i slika Blanke Vlašić na blogu). Naj disciplina u atletici mi je definitivno skok u vis... imam 13,5 god za 3 mj.14... Idem u naj razred i najluđu školu na svijetu. Ekipa u mojoj školi je predobra... i to je to u kratko o meni...wave