evo me

ma brzo sam se sjetila napisat novi post.i da trebam pomoc oko onog slide-a neznam kak da ga stavim.a dobro, nego istina je , jasmin se posoro sa zikom i dobio batina , a ja sutra idem na utakmicu .
Kaj jos ima novo? a da napucala sam decka iako neznam zasto. ma jednostavno su on i njegovi frendovi poceli brijat na neka sraka kao da je muski rod ovo i ono a cure moraju bit u kuci , i da izgleda da cu za valentinovo biti sama. smrc smrc.ma bolje je ovako.voljela bi da mi kazete kaj bi htjeli vidjet na mom blogu. ah ma jucer navecer sam malo razmisljala i shvatila da sam u svojim razmisljanjima bila totalno u krivu.shvatila sam da je zivot nesto sto puno , puno znaci i da ga nesmijem shvacati olako i da ga moram zivjeti sto bolje i sto ljepse , moram pamtiti vecinom ljepe stvari i ne slusati sto mi ljudi govore iza leda. ah dosta takvih teskih prica, nego kaj da vam jos kazem , ma ja sam supre i iz zemljopisa prvi put u zivotu imam ocjene koje mi se svidaju:5,5,4 , a iz ostalih predmeta jos nista, i da molim vas da pogledate film HULIGANI jer je to bez sumnje naj film na svijetu i jesam malo plakala ali to je zakon fil. ajde dosta za danas pusa svima , bokic i voli vas vasa matea!!!



07.02.2007. u 14:06
° 47 thoughts of the world ° Print ° # °

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


design: moi

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


comments no/si?

Opis bloga

sve o meni i mom zivotu.

e da jos samo da vam kazem da bi se voljela dopisivati s vama prek msn-a , moj msn je :mateazgb@hotmail.com

O meni i mojim prijateljima

Ime:Matea
Razred:6f
Skola:OS Sesvete
Najbolji prijatelji:Nikolina(nixa) , Adrijana (dada) , Antonija (tonka) , Ana(nikolicka), Ana , Karla , Marcella , Anamarija (zekica), Valentina (tina) :Petra ,Klea , Sara , Marta Tena 6b,a dobre su i : Marija 6e , Lucija , Matea, Ivona, Ana i Kristina 6g , Ozana 6a ,Ivana 6b itd.

Domagoj(Rados) , Jure (jerac), Karlo (petek) , Luka , Jure (senjak) a dobri su i :Tomislav (babic),Petar (nikic) i Dino (savuk) 6g , Adra,Gavric i, Antonio , Boltek i Miha 6a itd.
Volim:sve sto vole mladi , biti vani i zabavljati se s frendovima , setati po skoli , gledati utakmice (nogometne, rukometne , skijanje-utrke,formula itd.),svoje frendove i frendice , obiitelj itd.
Ne volim:Lazi , spletke,ljubomoru , skrtice,dvolicne ljude,itd.
Osoba koju stvarno cjenim:moja seka Iva (iako se tucemo i svadamo ona je stvarno super cura i jako je pamena i ima super drustvo)
Slusam:vecinom Rock
Navijam za:Dinamo,Barcelonu,Liverpool itd.......
Naj film:Huligani (gledala sam ga valjda12 puta)
Naj pjesma:ima ih puno , npr. Don't cry,ITD.....
Nemam naj grupu,pjevaca,pjevacicu,glumca i glumicu
Najzgodniji sportas:Morientes,Gerard,Corluka,Bode Miller itd.

Razne slikice itd.

Image Hosted by ImageShack.us
HULIGANI
Image Hosted by ImageShack.us
DINAMO-ZAGREB
Image Hosted by ImageShack.us
BAKLJADA
Image Hosted by ImageShack.us
FRED PERRY-zakon marka
Image Hosted by ImageShack.us
DINAMOV STADION
Image Hosted by ImageShack.us
BOBAN NABIJA POLICAJCA (milicajca)
Image Hosted by ImageShack.us
BAKLJADA2
Image Hosted by ImageShack.us
SJEVER
Image Hosted by ImageShack.us
1986.god