...napOokOon... - ...male dvije....4ever.....kisss....=O).... - Blog.hr

~°?YeP/nOp?°~

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




Flash Clocks Gallery


=ines=
=Lidija=
=nina=
=lidija=
=nina&lidija=
=sekice=
=ticma=
=anja=
=emica=
=lidija=
=bela&doky=
=doky=
=ruža=
=mooony=
=leona=
=miki=
=ines=
=savjeti=
=gutin=
=ivan=
=megy=
=marija=
=dora=
=ana=
=mario=
=igor=
=nella=

°*KoO Ostavi vise od 15 komića ide u linkovenaughty
°*novi post nakon 100 komićazubo
°*vracamo komićerolleyes

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


subota, 06.09.2008.

...napOokOon...

ljudi eo nOovi pOost napOokOon mi smOo tOotalnOo zabOoravile na Oovaj blOog....
eOo mi se jucer vOozali i isli se sprdat.....isle u prima namjestaj i lesninu i brOodOomerkur....
ise sjest malOo tamOo u fOotelje...da se OodmOorimo....i mi vidile jOos jednu trgOovinu al nije
radila a mi nismOo znali ....i mi kOo budale OotvramOo vrata tam ih vucemOo i neka baba u pOotkOosulji
izasla kaOo i tam nam srala...˝pa jeste nOormalni sta da se upaliOo alarm˝...a mi de dOobrOo je....
pOoslje alex isla pitat seku da jOos Oostane kOod mene...isla jOoj pOoslat pOoruku...i
meni dOode pOokazat i lidija nestne....keessss....pa smOo na kraju skOontale da je Ootisla kuc ....
a jadna sama mOorala....XD...i ja i alex Ootisle u mOoju sOobu i .....hh....ae pOozzzz



| °~*..sMilee..*~° (21) | ..[kLik.].. | ° |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.