travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

EVO MALO SLIKICA OD MENE!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

#####

ja osječam te tu kraj sebe....
i polako gubim dah...
znam da si daleko....
ali molim te vrati mi se sad....

IME:Ana

GODINA ROĐENJA:1985

ZANIMANJE:frizerka

HOBI:pisanje stihova..

VOLIM:čokoladu...šetenje...
volim se izlezavati....
ma svašta mogla bi nabrajati do sutra...

NE VOLIM:ogovaranja i priče na temu "rekla-kazala"

NAJDRAŽA BOJA:crna i bijela

HRANA:pa volim dobru klopu....uglavnom mora se sastojat od mesa ...

PIĆE: cedevita i crni vino....naravno podrazumijeva se cedevita za svaki dan
a crno vino samo nakon fine klope

ljubav.....

kažu da se rađa samo jednom u životu....
kažu da je nezamjenjiva....
kažu da prašta...
kažu da liječi...
kažu da je jedinstvena...
kažu da je lijepa...
kažu da je dobrostiva....
svašta kažu ....
ali ja mislim da lažu....
ja kažem da je ljubav bol i tuga....
da se može zamjeniti...
da ne oprašta...da boli...
ja kažem da je ljubav sve samo ne lijepa...
možda se varam ...
ali jedno znam...
LJUBAV SE NEMOŽE KUPITI I MOGU SI JE PRIUŠTITI SVI....

[subota][26.04.2008.]

*******

idem..odlazim tamo gdje je sve lijepo...
gdje svi su sretni...
idem da pokušam da volim...idem...
ali s mjesta se nemičem ....
ukamenila sam se sva..kao da je sve stalo...
kao da ne postoji za mene novi dan...

idem....zaista sada krećem ...
možda i nekog sretnem na putu tom...
možda se i samnom nešto desi da ipak bude po mom...

možda ču naći sreću
a možda samo tugu i bol...
ako ne krenem nikad neću znati dali postoji netko ko bi mogao rasti i živjeti u srcu mom...



[ 0 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>