dog Pictures, Images and Photos,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> dog Pictures, Images and Photos,blog.dnevnik.hr/malecka22" />

ljubav,prijateljstvo,moda i život

17.02.2009., utorak

dog Pictures, Images and Photos

vau vau kako sam sladak.Ruke u zrak predaj se i daj love love!!!!! hehe ljudi salim se!! evo mene opet nakon par dana ovdje na mom blogu. nadam se da mi nista nezamjerate!! ali jednostavno nestignem. preopkupljena sam drugim stvarima. mama mi je pala i slomila kuk danas je bila operacija sve u redu. non stop jurim njoj u bolnicu tako da nemojte mi nista zamjeriti molim vas. svima saljem pozzzdrav i veliki kisssss!!!
- 22:04 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv