< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Yep/Nope
design by: iwa

O MENI

IME: Marija
PREZIME: nije važno
GODINE:12
ŽIVIM U: Petrijevcima
VOLIM: glazbu, decke, msn, rolanje..
NE VOLIM: školu, kucanske poslove, kupit šljive..
GLAZBA KOJU SLUŠAM: cajke i sve ostalo
TRENIRAM: rukomet
I MSN: marya__x@hotmail.com
.......smijehsmijeh.........

# LiNKIĆII #

:::MOj 2 boG:::
:::MirnA i ja:::
:::MirNa i Ana:::
:::MiRna i AnA 2:::
:::Luca, ZeLe, Ana:::
:::dEni:::
::LoVro::
::reEna::
::VeCa::
::keLLy::

# evo malo slikica #











jel su vam ok slike?


ovo sam ja jedne godine na moru zubo


ja i moja seka u moru....zubo












jaa....smijeh


jaa....smijeh

subota, 26.07.2008.

ne znam naslov

ejj.....evo mene ja odlucih napisat novi post.....
to da malo ubijem dosaduu.... evo ovih dana sam nabavila npvih slicica pa da vam malo ostavim.....
ali naravno pišem i da komate...........
.............
ja bih trebala ici na mora ali to još nije sigurno...dali idem ili ne idem....
tako ako ja budem išla...necu vam moci.......
komati i sve to.....ni pisati postove........
pa eto sam samo da znate.........
kod mene je još uvijek sestrićana....
pa ne zanmo šta sad da radimo dal da se vozamo il šta ja znam šta
jedna bi ovo a druga bi ono......
jooooj....
to najviše mrzim...
najviše volim kad svi rade šta i ja....zubo....
hahaaabeljhaahaha..........party.......evo ja sad idem i ostavit cu vam par slikaica...
pusa..kiss
byee...mah








19:45 | Komentari |155| Print | #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.