Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

LaV hUrTs*........

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

četvrtak, 22.03.2007.

ŽIVOT MI JE IZGUBIO SMISAO . . .

Sve je bilo savršeno prošloga ljeta. Ja sam bila zaljubljena, sretna, školskih briga nije bilo, mama mi je bila najbolja prijateljica, bilo je čak i previše provoda i jednostavno mi ništa nije falilo. . . Konačno sam bila zadovoljna sobom, svojim životom i ljudima oko sebe. . .
No normalno to nije moglo dugo trajati, pa se u roku od par dana sve počelo raspadati. Ja više nisam bila sretno zaljubljena nego nesretno. Mislila sam kako neću moći dalje, jer me jednostavno taj gubitak voljene osobe prejako bolio, ali snagu su mi davali ljudi oko mene. . .
S vremenom je počela i ona ludnica (škola), a s njom i školske brige,koje nisu bile tako blage kao inače. . . Naime na polugodištu uopće nisam prošla, jer sam imala topa iz fizike, no i nakon toga sam se osjećala dobro onoliko koliko sam se mogla dobro osjećati i mislila sam kako nije kraj svijeta i kako ću to jako brzo ispraviti jer sam pametna i snažna, pa me ništa u tome neće moći spriječiti. . . Naime samo sam se tješila i pokušavala se ohrabriti. . .
S tim padom pala sam i u očima prijatelja i rodbine, jer sva njihova očekivanja su tada pala u vodu. . . Imala sam osjeća,a i još uvijek ga imam da kada me gledaju da misle kako sam nesposobna za školu, za život, ma za sve. . .
Tada mi je veliki oslonac bila moja tadašnja najbolja frendica no i nju sam uspjela izgubiti. . .
Sve sam izgubila, pa čak i nadu u bolje sutra, te smisao za životom. . . Sada živim bez ikakvih ciljeva, bez ikakvih očekivanja. . . Žalosno, zar ne?

Voli vas mala MALA CRNA ! ! !

- 21:48 - Komentari (2) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<>