Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

LaV hUrTs*........

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

srijeda, 21.03.2007.

...prvi post.....;)

evo,ovo nam je prvi put da pišemo blog i odlučile smo ostati anonimne jer ipak ovdje iznosimo neke detalje iz privatnog života šo ne bi trebao baš svatko znati.....
sad vam pišem ja ( jedna plava )
neznam dali je to slučaj i kod vas,ali ja se uvijek zaljubim u nekog krivog.....zašto od svih dečkiju na svijetu meni za oko zapne baš onaj najkompliciraniji i skroz krivi??? očito nikada neću saznat odgovor na to pitanje....al tješim se jer znam da nas ima puno takvih s tim problemom....
ljudi moji ja sam vamo tako u beduuuuuu..da vam to nemogu opisat.....i još pms...ma savršeno..di ćeš bolje...i ko šećer na kraju počinje škola...ma divnoo....
moje ljubavno stanje se svaki dan mijenja...jedan da je sve super,a drugi dan katastrofa i tako u krug...pa da poludiš...al šta ćeš...da nema toga bilo bi nam svima dosadno...zar ne??
shvatila sam da je ponekad dovoljan samo jedan pogled,zagrljaj....da bi bili sretni....napokon sam našla osobu koja me ispunjava i čini sretnom,ona mi daje neki cilj,odnosno razlog i volju......neznam kako da to objasnim,vjerojatno zvuči malo glupo...al jbg..i onda odjednom vam ta osoba okrene leđa....postane drugačija.....i to jako boli....iako on to ne čini namjerno,nije ni svjestan da mi time nanosi veliku bol..ali ne zamjeram mu jer ipak mi jako puno znači..eto to bi bilo to zasad...još je to i puno za prvi post..hahha....ljudovi,uživajte i očekujem puno komentara.....kissssssssach od vaše plave


- 12:56 - Komentari (2) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<>