Mala zvončica leti u nove dimenzije

nedjelja, 18.03.2007.

Prvi put


Bilo je strašno! Preznojila sam se, jedva sam disala nakon toga, a i tijekom, čak sam ranije prestala jer nisam više mogla disati.
Gušila sam se...
Nisam više mogla izdržati...
Prvih par minuta je bilo lijepo, osjećala sam se kraljevski, a onda je postajalo sve toplije, sve gore. burninmad
I pričala sam cijelo vrijeme, na kraju sam došla do zaključka da je bolje kad šutiš.
Kažu da je prvi put najgore a onda ti s vremenom postane lakše disati. Bilo nas je samo dvoje, al može se sasvim ok i kad je četvero ljudi. Bila sam u moru znoja...
A nakon toga leden tuš, spas! Al isto mi je bilo zanimljivo i tila bi opet.
Valjda kad se navikneš dobra je stvar ta sauna, koža ti je glađa i tako. Al jebeno, jebeno. Oni malo slabijeg srca bi otišli k vragu. I još sam bila na 80 stupnjeva što je kao malo, početnički kako kažu.
Nemate pojma kako je divan ovaj zrak što udišemo. Otiđite u saunu. yes

18.03.2007. u 20:22 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Prosinac 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Koji je ovo k..?

Moje misli, moji neuspjeli pokušaji, neki tekstovi, pjesmice, šta dođe...naughty

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
miss freud
robertus
jedinstvena

Ja kao ja

Luda tuka, znatiželjna, tvrdoglava, romantična dušica, zajebantica, optimistična, osjećajna ali jaka, društvena i vikendom party
E da moj alter ego je čupavo štene. I tu i tamo mali Ivica, no ne želite znati kako se glasa... ( MissFreud samo za tebe to milozvučje čuvam)


***********************


WHEN I FIRST HEARD JAZZ, IT WASN´T "JAZZ". IT ALL MADE SENSE. IT ALL FELT RIGHT. IT WAS MUSIC.
nut


***********************


IF YOUR LIGHT IS TURNED OFF, MUSIC TURNS IT ON.



***********************


LIFE IS VERY NICE BUT NOBODY KNOWS THAT WE HAVE ANOTHER WORLD WHERE THE BUTTERFLIES DANCING AND ALL CREATURES TALK TOGETHER. IT´S FULL OF MAGIC THAT NO ONE CAN HAVE FOR HIS OWN; IT IS THE MUSIC RHYTHM.



***********************











Uspavanka za dječaka

Pričat će ti jednom možda
kako sam ja bio što-šta
pile moje, pače moje malo
Mudrovat će badavani
kad me nema da se branim
da sam blizu, ne bi im se dalo

Pričat će ti o plovidbi
ti što nisu sidro digli
šta sam za njih neg´ ukleta šajka
Tvrdit´ će sa čudnim sjajem
da sam drhtao pred zmajem
gledali su oni iz prikrajka

Al´ ti slutiš otkud bore
trunje se u oku didlo
olujno je tamo gore
gdje nas nije puno stiglo
Znam da sanjaš more svijeća
i korake po tom doku
Ti si tamo bio u mom oku

Pričat će ti, kojekakvi
zloba se ko rubin cakli
kako odjek mog osmijeha ječi
I klet će se u pretpostavke
kljuckajući kao čavke
moje loše prepričane riječi

Brojao sam ljude s krsta
pravila i izuzetke
posvud promašena vrsta
samo rijetki nađu rijetke
Znam da sanjaš vaskrsenje
jednu siluetu plahu
ti si tamo bio u mom dahu...

...................

Đorđe Balašević


**********************


Children of Sanchez


Without dreams of hope and pride a man will die
Thought his flesh still moves his heart sleeps in the grave
Without land man never dreams cause he´s not free
All man need a place to live with dignity.

Take the crumbs from starving soldiers, they won´t die
Lord said not by bread alone does man survive
Take the food from hungry children, they won´t cry
Food alone won´t ease the hunger in their eyes

Every child belongs to mankid´s family
Children are the fruit of all humanity
Let them feel the love of all the human race
Touch them with the warmth, the strenght of that embrace

Give me love and understanding, I will live
As my children grow my dreams come alive
Those who hear the cries of children, God will bless
I will always hear the children of Sanchez.

Chuch Mangione


***********************