< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (12)
Travanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

sve i svašta...

Linkovi

I just want to be with you

i love you

everything is wrong

Pomiješala sam rum
i vodu, i napila se...
pomiješala sam konjak
i vodu, i napila se...
Zatim viski i vodu,
i napila sam se...
Sad sam odlučila:
VIŠE NE PIJEM VODU!!!


Bilo je tiho prosinačko vece
VOLIM TE DRAGA, dragi mi rece,
a onda tiho i jos tise
VOLIM TE VECERAS I NIKAD VISE


OPET

opet mi je srce kao čaša razbijeno
opet mi je srce tugom zavijeno
i bolom opijeno
opet mi je duša zarobljena
opet mi je pamet razdjeljena
i opet volim onog koga ne smijem
iz iste boce laži pijem



ŽENSKA ZDRAVICA:
-svaki nam dao,
svakome se digao,
najbolji nas stigao....
sve ih zajebale...
u zdrav mozak jebale...
i na vrijeme dobile!!!!
Ž I V J E L E!!!


Ko' te jebe
kretenčino mala
nije mi krivo
što ti nisam
dala!


..prazan mi stan,a nas je dvoje,
tijelo tvoje,moje,
možda bismo mogli mi...
Slušat stare,dobre pjesme,
RADIT ŠTO SE NE SMIJE,
čekat zoru,ljubavi...
kud god krenem,
ista lica iste fore
it's ok...
zgodni dečki više,manje,
svi od reda sad su gay..
i to me brine...
jer tko će zvijezde da mi skine..?
i pobjegla bih noćas
negdje s nekim daleko,
da mi laže...da mi kaže -lane moje maleno...
Da sam mu u mislima,
dok se igra prstima...
DA JE MOJ...



Da te prizor onesvjesti,ja ljubit ću ga do besvjesti...
I još reći ću da sam ja samo njemu suđena...
I da je bolji u krevetu,
i da je dobro kad nisi tu...
I što možeš mi kad sam ja takva...
...NAMJERNO ZA INAT ROĐENA...



To gdje te vodim tajna neka bude,
nek ti na licu osmijeh zasija...
Zaboravi na ljubomorne ljude
važni smo samo ti i ja...
Tamo gdje idemo žive duše nema,
a jedno drugom smo dovoljni...
Nebo je vedro, a oluja se sprema
vremenski uslovi su povoljni...=)


...Ne traži od mene da budemo prijatelji...
...Samo se toga bojim...
...Kako ću da te pogledam u oči...
...Što ako vidiš da te volim...
...Ne traži od mene prijateljstvo...
...Ne diraj mi stare rane...
...Pusti da zaboravim ljubav...
...Tebe i pošle dane...
...Reci mi još na kraju...
...Da li se barem malo kaješ...
...Što sama provodim noći...
...Dok ti sebe drugoj daješ...



bedzevi.com,button,badges,priponke,Kaj buljis?


bedzevi.com,button,badges,priponke,Sponge Bob

kiss


Možda....

Možda je pogled tako htio,
možda je sudbina tako htjela,
da zavolim tog dečka onda kad nisam smjela....


Mislila sam da sam sretna,
da za mene boli nema,
i da postoji netko tko bi mogao
da me voli....


Ali sada, sada
njega više nema,
i kada ja pročitam
ovaj stih,
proči će kroz
moje srce neki
plamen tih,
a gdje ću ja tada biti



Počelo je blagim
pogledom
bez ijedne želje,
pojavila se ljubav
u meni,ljubav
prema tebi,
i da ću te zavoljeti to
nikad nisam
znala,
a sad bi za tebe
i život dala................


....voli jer samo hrabri vole,
a kukavice čekaju da
budu voljene....!!!


... iskoristi moje mane
sutra pričaj na sve
strane, da ovakvu nisi
imao, neka čuje, neka
sazna, to neka mu bude
kazna, što se samnom
samo igrao neka čuje
... neka tuguje...


..Sad idi briga me,
ne kuni oči te jer
one nikad nisu
te varale, on zna
da nisam ja ni kurva
ni svetica, al priznajem
kriva sam što sam te
VOLJELA!


together 4 eva

forever baby

Image and video hosting by TinyPic

cute

sweet

SWEET


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

O MENI

IME:LEA
PREZIME: NIJE VAŽNO
GOD: 13

VOLIM:
-DEČKE
-FRENDICE
-ČOKOLADU
-ŽVAKE
-SVOJ MOB


MRZIM:
-SEBIČNOST
-RUGANJE
-OGOVARANJE
-ŠKOLU

SLUŠAM:
- SVE KAJ JE DOBROO

NAJ FRENDICE: DAJA,ELA,DORA,KARMEN,SARA....

I TO BI BILO SVE KAJ TREBATE ZNATI O MENI...





bedzevi.com,button,badges,priponke,Zlocesta

cute cat,  Image Hosting

bedzevi.com,button,badges,priponke,It's not PMS, I'm a bitch

bedzevi.com,button,badges,priponke,No money no car no sex

Sto je nekad bilo vise
se ne vraca,
al' prokleta ljubav
suzama se placa!

emo,  Image Hosting

emo messbrasil,  Image Hosting

..Sad idi briga me,
ne kuni oči te jer
one nikad nisu
te varale, on zna
da nisam ja ni kurva
ni svetica, al priznajem
kriva sam što sam te
VOLJELA!


emo,  Image Hosting


Volim Te dirati, gledati Te,
nervirti Te, mozak Ti ispirati.
Volim Te maziti, paziti,
razmaziti, zaraziti,
ne volim Te moliti,
ali VOLIM TE VOLJETI TE!!!

kiss,  Image Hosting

EVO VAM NEKAJ PRAVOGA....

UZMI ME, TOPLA SAM. PEREM SE ČESTO,
ALI IPAK SMRDIM, NO NISAM KRIVA.
BIO SI MI PRVI KOJI ME NATEGNUO I
RAZVALIO SVOJOM VELIČINOM.
ZAUVIJEK TVOJA ČARAPA!

ZAMIŠLJAM TEBE I SEBE DALEKO OD SVIH.
ČUJE SE CVRKUT PTICA, OSJEĆA SE MIRIS
POKOŠENOG SIJENA.
SUNCE NEUMORNO PRŽI NAŠA
ZNOJNA TIJELA, A MI I DALJE OKOPAVAMO
KRUMPIR!!!

SJEĆAŠ SE KAD SI MI POLAKO UMOČIO PRST,
A ONDA GA POLIZAO I TU RADNJU PONOVIO
VIŠE PUTA!? I SHVATIO, TO JE NEŠTO NAJBOLJE
NA SVIJETU DO SAD. TVOJA NUTELLA!

SVAKA CIGARETA SKRAĆUJE ŽIVOT 11 MINUTA,
SVAKI ORGAZAM PRODUŽUJE ŽIVOT ZA 15 MINUTA.
ZNAČI, PUŠAĆI, JEBITE SE ZA ŽIVOT!

TAKO LIJEPO LICE, TAKVA FIGURA, TE TAJNOVITE OČI,
ZANOSAN POGLED, SEXY GOVOR, POLJUBAC KAO U
BAJCI, NO DOSTA O MENI. KAKO SI MI TI???

VOLIM KAD UĐEŠ U MENE MALU,
VLAŽNU. KAD UĐEŠ PRVO SE NAJEŽIŠ,
A POSLIJE TI JE TOPLO I VLAŽNO.
VOLIŠ ŠTRCATI U MENI I PO MENI.
VOLI TE TVOJA – TUŠ KABINA!!!

boy and girl,  Image Hosting


Dođi na naše mjesto,
kod one ograde, uberi bijeli cvijetak
pored nje, zatvori oči i sjeti se kako
su nam usne bile blizu jedne drugih


sexy


Image and video hosting by TinyPic


chocolate lips!


Love


girl n boy

bedzevi.com,button,badges,priponke,Peace, love and all that shit


heart


tears,  Image Hosting


rainbow eye,  Image Hosting

subota, 03.05.2008.

boy and girl,  Image Hosting


kisskisstuzancrynonono


|Komentiraj 2| >Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.