(http://images.bigoo.ws/content/cursor/animal/animal_0.cur);">


MySpace Layouts



blog layout










Samo za moju ljubav...
koji mi je uvijek tak......
image hosting



Jedva čekam da se vidimo,
popapat ću te

blog Layouts















Panika

Ne volim kad zavolim,kada zavolim ja griješim
dopustim kad se opustim,ooooo
Želim da me zavodiš,da zavodljivo se smiriš
priznat ću i pristat ću,ooooooo

Tako sexi nisam znala da je to
opasno,zapaljivo,
Tako neodoljivo,stanje nepopravljivo

Pa-pa panika,kada blizu sam ti ja
gubim glavu na tvoj znak
vodi me u polumrak.....
Pa-pa panika,kad blizu sam ti ja glas mi pretvoriš u dah
ti si anđeoski prah...

Ne verujem srcu tvom
lagalo me više puta
navelo pa zavelo, oooooo
Želim da me zavodiš,
da zavodljivo se smešiš
priznat ću i pristat ću,oooooo


MySpace Layouts



A KAD MI DOĐEŠ TI

Pada noć puna strepnje,
nema te tu kraj mene,
a trebam te kao pjesnik svoju bol
na srcu mi studen zime
na usnama tvoje ime
i samo čekam dan da dođeš mi

A kad mi dođeš ti
i osmjeh vratiš mi
sva patnja a i bol
života mog će proć
u noćima bez sna
ja tebe dozivam
da dođeš mi ti
i kao svi počnemo mi
mirno živjeti

Moj dan nema kraja
a noću tebe sanjam
i samo čekam dan
da dođeš mi ti

A kad mi dođeš ti
i osmjeh vratiš mi
sva patnja a i bol
života mog će proć
u noćima bez sna
ja tebe dozivam
da dođeš mi ti
i kao svi počnemo mi
mirno živjeti

MySpace Layouts



Da znaš da me boliš

Ispisat ću po nebu riječi za tebe,
Lijekova nije vračaš mi ti
Smiruješ vode nabujale
Moj šapat i krik ćeš pomiriti
Pijem ti dah kao lijek svaku noć
Prije no što usnivljam
I taj tren zauvijek, samo ti
Ti si mi u mislima

I kad nisi tu kraj mene
Da znaš da me boliš
I noćas ja ću da te
Čuvam dok spavaš
I ljubim tamo gdje najviše voliš
Dok sanjaš

Hodao sam ja bos po oštrici
Kamen samoće život mi gradio
I stalno čekaš lopova da karte otvori
Hiljadu puta dosad me uvalio
Ljubim ti oči ko u bunilu svaku noć
Ma usnivljaj
Ti si izvjesnost u ovom ludilu
I jedino sunce
Što mi sja

I kad nisi tu kraj mene
Da znaš da me boliš
I noćas ja ću da te
Čuvam dok spavaš
I ljubim tamo gdje najviše voliš
Dok sanjaš




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

MALA ZLOČESTA

utorak, 11.07.2006.

Hej ljudovi...

Već dugo nisam pisala novi post, nekak mi se nije dalo rolleyes …a moram priznati da se niš novoga nije dogodilo… namcor čak sam razmišljala i o brisanju bloga lud i na kraju ga ipak odlučila ostaviti… smijeh bar još neko vrijeme…trudila sam se oko njega (možda ne dovoljno da bi vama bio zanimljiv) i žao mi ga je izbrisati…
Hvala svima koji ste ostavili komentare, thumbup ne stignem se baš svima javiti od jedanput al budite ziher yes da ću vas posjetiti čim nađem vremena…smijeh
Sijećate se kad sam u jednom od prošlih postova pisala o daskama i.... ak ste čitali znate o čemu pričam...eh u subotu smo uspijeli... cerekbilo je hot al smo se na kraju ipak odlučili za sobu i krevet...ovaj put nismo morali skakat kroz prozor.... opet previše pričam... zaliven
Evo vam puzzle da se malo zabavite… slika je dosta loša al na žalost nemam bolje…
Pusa mom malom anđelu kiss cerek kiss
a ostalima mah smijeh mah





- 14:49 - Komentari (8) - Isprintaj - #