subota, 26.08.2006.

Back again


Opet sam puna uspona i padova,ljubavi,sreće,tuge,ljutnje i nadanja...
Još uvijek sam sa svojim dragim..Kao što smo za tri mjeseca išli u liku,tako smo sad za 4 otišli na more!Bed je to kaj sad ja idem na maturalac,a nama će biti 5 mjeseci..no
Na maturalac se ide 29. na 8 dana u grad ljubavi i romantike-Pariz.hm..u jednu ruku jedva čekam,a opet mi se tako neda kad znam da on neide samnom..
Inače,u ljubavi sam happy,very happy,imam nekog tko mi savršeno odgovara bez obzira na naše svakodnevne male svađice i prepirke.Neda mi se uopče izlaziti van,u zadnje vrijeme nam je fora skupit ekipu i cjelu noć kartati belu,pogotovo ako se i koja piva nađe pri ruci..U stalnom kontaktu sam samo s par osoba s kojima se viđam svaki dan skoro,a u nekima se ponovno razočaravam.Bezveze je kad jednu verziju čuješ face to face,a drugu kako ti se priča iza leđa.Nekima nikad dosta!A i ne vidim baš neki pretjerani smisao u svemu tome...A jebiga,valjda to tako treba biti,valjda postoje jedni frendovi da ti budu frendovi,a drugi da ti kažu da su ti frendovi dok ti nevino gledaju u oči s tračkom nade i zlobe istodobno.Znam da nitko nije savršen,ali opet mi nije jasno zašto?čemu?Mislim da si bezveze razbijam glavu time al kad jednostavno NE razumijem!Možda s vremenom hoću..
Znam da dugo nisam pisala,nisam imala vremena i ovim putem se ispričavam onima koji još uvijek koji put navrate do mog bloga u nadi da ih čeka neka nova pričica,neka nova sličica,a ono več duže vrijeme ni sličice ni pričice..Potrudit ću se malo redovitije nači vremena i napisati pokoju riječ.
Još uvijek sam tu i još uvijek sam ona stara-Mala živčana,bez obzira na to kaj ne stignem napisat nešto često kao prije.Kad se vratim s maturalca,obavezno stavljam slikice!Čuvajte se,pazite se i svratite koji put-nisam vas zaboravila,nemojte ni vi mene...

Kissach!!

- 01:04 - Tvoje riječi ( 11 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>