Ljub@vni s@ti!

01=voli te
02:02=želi te poljubiti
03:03=želi biti s tobom
04:04=pozvat će te na spoj
05:05=voli samo tebe
06:06=crni dečko misli na tebe
07:07=vara te
08:08=mrzi te
09:09=želi te za sebe
10:10=smeđi dečko misli na tebe
11:11=sviđaš mu se
12:12=lud je za tobom
13:13=sanja te
14:14=ne može bez tabe
15:15=voli tvoje oći
16:16=uskoro čete prekinuti
17:17:ti si mu jedina
18:18=srest češ ga
19:19=tajno te promatra
20:20=ljubomoran je
21:21=ima drugu
22:22=dobit češ SMS
23:23=želi te nazvati
24:24=želi spavati s tobom





*~*kike voli*~*

-svoje prijatelje,
-svoju obitelj,
-dečke,
-glazbu,
-čokoladu,
-šalit se,
-msn,
-internet,
-blog,
-gledat tv,
-sladoled,
-more,
-mobitel,
-....itd...

*~*kike nevoli*~*

-umišljenost,
-dvoličnost,
-laž,
-ulizivanje,
-ići u školu,
-sebičnost,
-....itd....

*~*kike je*~*

-dobra,
-malo komplicirana,
-dosta brbljava,
-luda 100%
-iskrena-sve što mislim to i kažem,
-zabavna,
-možda malo i tvrdoglava,
-dosta ljena,
-....itd....

*~*kike nije*~*

-umišljena,
-sebična,
-dvolična,
-ulizica,
-razmažena,
-....itd....




,,MuSkI rJeCnIk,,

Da = Da
Ne = Ne
Možda = Boli me kurac!
Gladan sam = Gladan sam
Spava mi se = Spava mi se
Umoran sam = Umoran sam
Lijepa haljina! = Dobre noge!
Volim te = 'Aj'mo u krevet
Dosadno mi je = 'Aj'mo u krevet
Šta ti je? = Znaci, ništa od seksa?
Mogu li zamolit za ovaj ples? = 'Aj'mo u krevet.
Mogu li te nazvat sutra? = Jebo bi te.
Hocemo li sutra u kino? = Jebo bi te.
Mogli bi na večeru = Mogli bi na veceru, a onda bi te jebo.
Izgledaš umorno, da te izmasiram? = Želim seks za najviše 3 minute.
Da popričamo = Hocu ti pokazat da sam intelektualna osoba, ne bih li te tako smotao u krevet.
Te cipele ne idu baš najbolje sa takvom haljinom = Ja sam peder!





myspace layout codes

myspace layout




love.



IVAN RAKITIĆ!!!!!!
croata,euro2008,liga alemana
ovo je jedan od najboljih nogometaša ali jedan od najzgodnijih!!!!
obožavam ga!!!!
pusa!!

  srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

Image and video hosting by TinyPic

Opis bloga

živi bili pa vidili

Ljubav je šarena,
Pustinja je pusta,
najljepši je jedan
poljubac u USTA!!!!!!!sretan


Kiss


love



Ti si moje
SUNCE
Ti si moje
NEBO
Ako nades drugu
slomit ću ti
REBRO




Photobucket











Linkovi

ime: kike
razred: 8.b
ljubav: neopisivo dobra
god:14
luda sto na sat...
slusan narodnjake i techno!!!!





red rose

petak, 11.07.2008.

EVO NOVOG POSTA

sta da vam kazem lito je a kad je lito nikome se neda pisati postove.svakog dana sam na plaži gdje ludujemo i naravno kupamo se.yesoni koji nisu na moru žalim ih jer neznaju kakvo je to rashlađenje kad uđete u more ali se bar nadam da će i oni doći.belju makarskoj ovog vam je lita pravo ludilo.dolazi nam goran karantuzantuzanmilo hrnić(to svakako neću ić gledat)headbangno dolazi pjevat tomson sretansretansretansretanto nikako neću propustit jer se dobro ne propušta a ja tomsona obožavammahwavepjeva.sad ako vam se sviđa naš program u makarskoj dođite u makarsku.no nije to sve od ludila ima jošyes.....a meni se više neda pisat pa se vidimo u idućem postu.mahwavewave




evo vam ceca



| komentiraj! (3) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.