Sa dlana Boga pala si...

subota, 23.04.2005.

Sunčana strana ulice:)

Današnje poslijepodne je bilo tako lijepo..sunce..terasa..kolači(i burek)...tina,damir i ja...puno smijeha..šetnja po Daruvaru...Nadam se da će tako lijepo i završiti ovaj dan...
A u školi...hm..gledali smo Parlaonicu,bila je moja škola(trebalal sam ići,ali sam bila u Govorničkoj:)..(ajoj,kak mi fali.....ja bih nazad....:()
Uglavnom,gledali smo to i bili su relativno ok,ali ništ posebno..
Onda 2 sata filozofije.Profesor je super pa sam zavoljela filozofiju,sumnjam da bi mi bila zanimljiva da profesor nije takav kakav je.
Zadnja 2 sata sam planirala markirat jer nisam naučila geografiju,a trebala sam odgovarat jer nisam pisala test(pogodite gdje sam bila:))ali onda sam odlučila da bolje da pitam razrednicu da me pusti..smislila sam priču da idemo u svatove(kao bratić se ženi-suzica u oku-:))i da moram na frizuru!!!!!!!!!!!hahahahaha
Svatko tko me imalo pozna zna da je takvo štototalno nemoguće-ja na frizuru-ali razrednica je popušila priču...hahahahaha...i tako sam se fino izvukla....

- 18:18 - Komentari (2) - Isprintaj - #