rose

lips

lips 13

glitter red lips

Big Boat

HEART

O meni

Ime:Rosetti
Prezime:Šta vas briga
Nadimak:Rose
Naj prijateljice:Elissa,Lassien,Gansess,
Verixiss,Renadya,Carmen
Naj prijatelji:Dino & Denis
Volim:obitelj
prijatelje
čitati
pisati
pjevati
Ne volim:dosadu
laž
nepravdu
Hobi:sviranje mandoline
Naj pjevačice:Rihanna,Avril,Beyonce
Naj pjevači:Chester
Naj glumice:Nicole Kidman,Jessica Alba
Naj grupa:Black Eyed Peas,R.H.C.P...






RRelaxed
OOdd
SSpunky
EElitist
TTrustworthy
TTame
IImportant

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



sretan
O meni
Rosetti Whale-dobra,draga,skromna,nesretno zaljubljena,voli pomagati drugima,često upada u nevolje......
Rihanna Pictures, Images and Photos Moji prijatelji
Amy Calder-dobra,draga,lijepa,pametna,vjerna i moja naj prijateljica
Sophia Bush Pictures, Images and Photos
[wiper] Sophia Bush Pictures, Images and Photos Amanda Wisconsin-lijepa,zabavna,otkačena...sve super o o njoj ali ne uči baš......



AVRIL Pictures, Images and Photos
Andrew Larves-dobar,pametan,lijep,drag, do ušiju zaljubljen u mene.....

Zac Efron Pictures, Images and Photos
David Samger-lijep,zabavan,tih,pomalo čudan......
Robert Pattinson Pictures, Images and Photos
Lucy Varenger-tajanstvena,pametna,drska izravna,ne voli me baš jer je Andrew zatreskan u mene a ona u njega.....
vanessa Pictures, Images and Photos

"Čudaci"
Kelan Pictures, Images and Photos
Emmett Cullen-prelijep,povučen,drzak,umišljen,moja tiha patnja.....
Ashley Greene Pictures, Images and Photos
Alice Cullen-tajanstvena,lijepa,drska,uživa u mučenju drugih ali sama nikoga ne voli mučiti....
nikki reed Pictures, Images and Photos
Rosalie Cullen-lijepa do bola,tajanstvena,zla,muči druge.......
Moja obitelj
ACTRESS Pictures, Images and Photos
Alicia Whale-umišljena,bogata,ali i pak ju volim jer mi je majka.....
brad pitt Pictures, Images and Photos
Robert Whale-drag,puno ga volim,moj maleni tatica pod majčinim utjecajem......
esme Pictures, Images and Photos
Ginny Whale-stroga,staromodna tatina sestra,ali ipak joj moram zahvaliti što me primila pod svoj krov unatoč tome što ne voli djecu.....






< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (3)
Rujan 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

design: × BloG MasteR ×

font: cheri

slike: goOgle

Opis bloga

Ovo je moj drugi blog o svemu i svačemu.............


Photobucket



heart


heart

Linkovi

*************NaNcY***************

×××Renadya×××


MARCELA THE BEST

VERIXISS

ELISSA


dovoljnozazauvijek


Free Music

Free Music



Free Music


glitter eye

Green glitter eye

butterfllies,glitter

glitter b

BUTTERFLIES

heart Pictures, Images and Photos

Flashy Heart Pictures, Images and Photos

dog Pictures, Images and Photos

Cats Pictures, Images and Photos



petak, 06.03.2009.

Treće poglavlje

Sjela sam za stol i pričekala sam da mi teta siđe niz stepenice a potom smo počeli večerati.Posluživala se sava ogavna,bljutava zelena hrana.Fujjjjjj!!!!!!!!Ali morala sam se prisiliti da jedemmadmadmadmadmad.....Srećom,tada je netko pozvonio na ulazna vrata.Sluškinja je pošla otvoriti i potom došla vidljo bojažljiva jer valjda teta Ginny nije navikla da ju netko smeta dok jede.
-Vaša prijateljica Louisa i njezina unuka su vas došle posjetiti.-rekla je sluškinja i Ginny je otišla dočekati tu svoju prijateljicu.Čola dam smijeh i Ginnyin zvonki glas kako govori
-Tako mi je drago što si došla,draga.Ali barem si mi mogla reće da dolaziš.Bila bih se uredila i spremila nešto ukusnije.
-Ti da se urediš?Ti si uvijek prelijepa,dušo moja.-nasmijala se Simone.
Tda je ušla ona i njenqa unuka.Djevojka je bila prelijepa-duga crns kosa i duboke zelene oči.Ljubazno se smješkala ali nije mi se doimala kao neka dobra djevojka i vjerojatno je bila moja vršnjakinja.
-Nadam se da će baše unuke biti najbolje prijateljice baš kao što su i njhove bake.-Odvratila je Ginny.
-Da,naravno.-mudro je odvratila Simone ali nije mi izgledala baš kao da bi to voljela.
-Da si me upoznamo.-odvratila mi je djevojka.Obožavala sam njezino porculansko lice uokvireno crnom kosom i sve na njoj.-Ja sam Angela.-Glas joj je bio prelijep i zvonak,s francuskim naglaskom,i oblačila se kao neka dama iz 18.stoljeća-pomalo staromodno.
-Drago mi je.Ja sam Jennifer.-rekla sam promuklim glasom i pružila ojo ruku koju je ona prihvatila.Ruka joj je bila nevjerojatno hladna.Tada su nam se susreli pogledi i vidjela sam da joj oči žare pomalo crvenkastom bojom.Krenula je prema stoku.Kretala se naevjerojatno gipko i poletno kao da je uklašteni pod blagovaonice plesno podij.Pogledala sam je ljubomorno i ona je vjerojatno primijetila moj pogled jer se osmjehnula i rekla:
-To je zbog dugogodišnjeg plesa.
Kada smo večrali (a imala sam priliku primijetiti da ni oni baš ne vole zelenilo),tetka mi je napokon priznala da idem u internat.
-----------------------------------------------------------------------***----------------------------------------------------------------------------
Sutradan ujutro me probuila budilica.Vani je kao po običaju bilo kišno vrijeme,i tek je bili sedam sati ujutro.Oprala sam kosu,počešljala sam se i pokupivši sve stvari koje sam nakon jučerašnje večere spremila otišla sam vani gdje me čekao automobil.Očekivala sam da će tetka itići da me pozdravi ali mi je sluškinja rekla:
-Žao mi je ,Jennifer,ali gospođa Ginny spava i ne može te doći pozdraviti(toliko o obiteljskoj solidarnosti),ali mi je još navečer poručilada te pozdravim i zaželim sretan put.
Ukrcala sam se u automobil i krenula prema željezničkoj postaji gdje staje vlak koji vozi do internata.Vožnja je trajala oko pola sata.Još jučer sam se dogovorila s Angelom da ćemo se naći u kupeu broj sedam.Vlak je vio pun mojih vršnjaka k0ji su išli prema internatu.Krenula sam prema kupeu broj 7. i kad sam ga otvorila gotovo sam se sudarila s vlasnikom najljepših očiju na svijetu.Bio je prelijep sa svojom crnom kosom i čokoladnosmeđim očima.Odmah sam se rastopila.
-Oprosti,je li ovdje ikoja Angela?-upitala sam ga.
-Angela?.upitao me zbunjeno.-Ne.-odvratio je ledenim glasom,prilično me snažno gurnuo u strani i izašao van.
Uvrijedilo me takvo ponašanje.Nažalost,takvih dečkiju ima još uvijek.
-Šteta,a bio je tako zgodan.-pomislila sam romantično i veći dio putovanja sam provela razmiljajući o njemu ali i o Angeli pitajući se gdsje bi ona sada mogla biti.Potražila sam ju po nekim kupeima jer meni samoj je bilo jako dosadno.Kada sam se vratila natrag vidjela sam,u daljini,obrise nekog ogtomnog i starog dvorca i po prvi put toha dana osjećala sam tremu.
Približavali smo se mome novom domu,internatu "Zrnce mudrosti."



komentiraj (19) • printaj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.