o meni:

IME:emina
PREZIME:ah znaju
oni koi me poznaju
ROĐENJE:14.12.1995.
GODINE:12
ŠKOLA:4. osnovna
škola varaždin
RAZRED:6c
GLAZBA:volim sve
vrste glazbe osim
narodnjaka
NAJ FRENDICE:enica,
lanica,belica,iva h..
<3 <3 <3 <3 <3 <3





moi frendovi:

enica:moa enica..
moa naj frendica..
uvjek mi pomogne
kad mi treba pomoć..
uvjek ludo
zaljubljena..hh..nju
vojim..
<3<3<3<3<3<3<3<3
lanica:isto jedna
od moih nai frendica..
kull cura..i ona pruži
svima pomoć..uvjek
kad ti treba..i nju
vojim..
<3<3<3<3<3<3<3<3
belica:zakon ženska..
isto mi e naj..opče
neznam kai bi rekla
za nju kad je
jednostavno kulll..hh..
i nju vojim..
<3<3<3<3<3<3<3<3
sarica:sestrična od
moe enice..sarich moa..
hh..jakoo zaljubljena..hh..
nebum rekla u koga..da
se ne osramoti..isto je
zakon curka..i nju..vojim..
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
dorica:postala mi je
naj..sve više i više mi
e dobra..hehe..kod nje mi
je kull njezin smjeh..to
morate čut..hehe..vojim ju..
<3<3<3<3<3<3<3<3<3
ivika:da se neko nebi
zabunil..pišem o ivi
hižak..da da..prie mi
je bila ono..totalno nula..
al sad..sad smo si naj..
mislim bar je ona meni naj..
nju vojim..da da..
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
herc:to je jedan tak
slatki dečko..nema slatkog
dečkića na svjetu..i tak ga
punoo vojim..joj joj..njega
vojim..hh..
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
tači:on je zakon
čovek..on je carr..pomalo
dosadan al oke..dela takve
gluposti po školici..hehe..
dobar je on..dobar dobar..
al ga ipak vojim..ko
frenda..hehe..
<3<3<3<3<3<3<3<3<3
mafa:isto je carrrr.
makar ga ne poznam..
heheh..al nadam se
da budem ga jednom
upoznala.heheh..
<3<3<3<3<3<3<3<3<3

volim:
svoje prijatelje
svoju ljubaf
ročkase
komp
mob
TV
slušati mjuzu
loviti se s dečkima
vrištati
svađat se
<3<3<3<3<3<<3<3
ne volim:
kaznu
tužibabe
male klince
preserače
svoeg brata
zadaće
razmažene
<3<3<3<3<3<3

neka pitanja
za mene:
Koi ti je naj školski
predmet??joj
kad bolje razmislim..
niti jedan..
Koji ti je naj gori
predmet?hm..hm..
matematika.
Zašto?jedino s
tog predmeta dobim
jedan..
Tvoje naj piće?pa
dobri su mi gusti..na
njh sam se nafčila
kod enice..
Naj pjevačica?avril i
rihanna
Naj pjesma:love songs
(they kill me),escape to
the stars,forever or
never..
Naj boja??tamno tamno
crvena i crna..
Naj serija?puna kuća i
zabranjena..
Koi časopis čitaš?
zna se..hehe.naj
časopis na svetu..OK!!
Imaš simpu?daaaaaa..
to je naj lepši dečec na
cjelom svetu..
Voliš se sređivat?daaa
Koe ti je godišnje
doba naj ljepše??
definitivno ljeto..
<3 <3 <3 <3 <3 <3


kad pogledaš
na sat:

00:00-želi te puno
01:01-želi spavati s tobom
02:02-nikad te neče
zaboraviti
03:03-misli na tebe
04:04-zaljubio se u tebe
na prvi pogled
05:05-igra se s tobom
06:06-voli tvoj osmjeh
07:07-želi ti nešto reči
a nevupa
08:08-zaljubljen je
09:09-želi ti biti dečko
10:10-voli tvou kosu
11:11-danas ti e sratan dan
12:12-vratit češ se staroj
ljubavi
13:13-voli paziti na tebe
14:14-prati te velika sreća
15:15-ljubomoran je
16:16-voli tvoje oči
17:17-nisi ga dostojna
18:18-patit češ
19:19-nešto ti krije
20:20-uvjek će te
spominjati drugima
21:21-opasnost
22:22-bit češ sretna
23:23-želi te u krevetu
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!



Host unlimited photos at slide.com for FREE!

love,  Image Hosting

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by LiL BuT EviL

Opis bloga

=)..pRoCJeNiTe
sAmI..=)

Free Web Counter
Free Web Counter



Myspace code




--BBBBBBBBB-----
--B--------------BB--
--B-----------------B
--B------------------B
--B-----------------B
--B---------------B-
--BBBBBBBBB------
--B----------------BB-
--B------------------B
--B-------------------B
--b-------------------B
--b----------------BB-
--BBBBBBBBBB----

-----------OOOO
-----OOO-------OOO
---OO---------------OO
--OO------------------OO
-OO--------------------OO
-OO --------------------OO
-OO--------------------OO
--OO------------------OO
----OO--------------OO
-----OOO--------OOO
-----------OOOO

----K----------------K
----K---------------K
----K-------------K--
----K-----------K----
----K---------K------
----K-------K--------
----KKKK---------
----K---------K-----
----K-----------K----
----K------------K---
----K-------------K--
----K--------------K-
----K---------------K

-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
--!!----------------!!
---!! -------------!!
-----!!----------!!
-------!!------!!
---------!!---!!
-------- ---!!!
------------!

--------!!!!!!!!!
--------!!-----!!
--------!!!!!!!!!

moa abecedica:
A-avion:prevozno sredstvo
B-belica:kull frendica
C-cedevita:najbolji sok
Č-čusek:prezime moe naj
frendice
Ć-ćevapi:mljac
D-denis:dosadnjaković
DŽ-džep:čuva pare i mob
Đ-đavao:joj joj..hehe..
E-emina:moe ime
F-fufić:tak zovem
svou sarich
G-gitara:nju bi htela
svirat
H-hrčak:imam ga..hehe..
I-imbecil:to je lana rekla
da napišem..hehe..
J-jagoda:finooo..
K-konj:dobra životinja
L-lanica:najs frendica
LJ-ljubaf:ma sve naj <3
M-micek:tak me zoveju
N-n:moe naj slovo
NJ-njemački:.užas..
O-oči:njima se gleda..lol.
P-puppy:tak zovem svoiu
naj frendicu
R-račun:..joj joj..
S-sean:dobar frend
Š-štuk:igralište u texasu
T-texas:kvart u koem
živim
U-učenje:nikad mi se
neda učiti..hehe..
V-varaždin:ljepi gradek
Z-zabava:to volim
Ž-žvakača:najbolje
su orbit..mmmm..
<3 <3 <3 <3 <3

izbrojite si kolko posto
imate s vašom simpom:
Love Calculator
<3<3<3<3<3<3<3<3

neki blogeci koe
posječujem:

tači
moa enich
belica
franka
enin drugi blogec
moa sestričnica
fufić
vikica
naj dizajnerica
trojkec<
vinda

evo vam nekih beđeva
koi su meni lepi:

bedzevi.com,button,badges,priponke,I love you

bedzevi.com,button,badges,priponke,Kiss me!

bedzevi.com,button,badges,priponke,Love

bedzevi.com,button,badges,priponke,Devil woman

bedzevi.com,button,badges,priponke,Slatkica

bedzevi.com,button,badges,priponke,Bitch from hell
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

evo malo videa:



četvrtak, 27.03.2008.

..ejj..=))))

..ej ppl..pa di ste vi meni?..napokon prvih 100 komacha..da da..tnx enich i bratovićki..juj juj..ja sam vam kod svoe enich i pišem posteka..jep..spala sam kod nje..bile smo jakoo dugo budne negdi oko 2 smo išle tek spat..a tu je bilo puno tema za pričat..i smijale smo se ko lude..da da..njezin buraz nas je došel stišat..hhhhh...jučer je ona kod mene spala..ona e igrala simse a ja shreka..i kad smo bile umorne išle smo spat..da da..nismo baš išle spat nego smo si stavljale nadimke od ljudeki..a prie toga sam dela herca u dnevni boravak da nam ne vrti..herc e hrčak..hhh..i kad smo si stavljale te nadimke..herc e vrtel vrtuljka i u daljini čujem neku pjesmu..rekla sam eni nek malo sluša i ta pjesma e išla sve bliže i bliže..brzo smo pobegle pod popluna..tak smo se usrale..užas jedan..a neznam kai e to bilo..možda moi retard brat..možda ne..ah nea veze..al oke..mi smo se zabavljale..jep..juj juj..začas bu počela školica..a baš sam si mislila da ostanem još jedan tjedan doma..hhh...al bum preživela..ali nem preživela test u srijedu..mislim več bumo pisali testa..joj joj..moa e škola tak mutava..neznam kai da vam još velim..issee..skoro sam zabila..pa ja vam nisam čestitala uskrs..no no..sretan uskrs!!!..da da..sutra pem s enich..đokiom..možda s budenicom u bibo..da da..i tam bu nam lepo bilo..jakooooo..i ewo to bi bilo to od ovog posteka..stvarno neznam kai da nap...pozz: moioi enich,belici moioi,đokiu,hercu,tačiu,ivici,budenici,puriču,vesni,dorici,moioi sestričnici,bratovichki,malom nikoli,kozi,vidačekici.......idem sad stvarno..papa..mwa..pusicha..<3 <3

By: mala vrazicha =)



| KiSs M3!! (162) | Or Sm!l3 | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.