svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

PRVO:ulazite na vlastitu odgovornost...
DRUGO:ima da se drzite pravila kojih nema il..
TRECE:hehe..kak opako..KAO!..ovak..ja sam..Viktorija(vikica)
iam 15 god...iz mamine..(peep)sam izasla 22.08.91..
naci lavica sam..grrr..zivim u Botincu(najzescem kvartu na svijetu)
idem u kemijsku(ono sranje u vukovarskoj)..
jooj sta bi joj sve radila..mislim skoli..
iam ajmo rec crnu kosicu..ma mozd jednom stavim i sliku..
al preglupa sam ja za to tak da..
ma stavit cu..
volim..svasta??..sve kaj se trea i moze voljet..
ma jooj..sve ce te vidjet i saznat iz mojih postova..
znaci nista..al i to je za zivotinje..



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
eFo to sam ja..



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
moje fjendice..(tonkica i monac)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
budale moje..tWinsiĆi..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
ivana i valentina(..iz razreda)..heh

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
a koee too?

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
jooj palameta..sta ti radis..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
ccc..svi troje isti..a shalim se..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
a sta oni to rade??..hmmm

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
iz moje skole..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
dany i sanela

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
steksic..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
gospon dino

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
mlladeen
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
ja za maskare(rastafarijanka)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
na tulumu..ajme majko

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
djeckici


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
spaavaa..heh

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
opet ja za maskare..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
u boombaru

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
faca..KAO

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
tulumcekk..



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

subota, 26.05.2007.

evo da i ja napisem post..posto me neki ljudi..ma jooj...tolko da moram napisat..da im jos vise dokazem da sam glupa...vec vidim komentar na ovu moju recenicu.."joooj pa ti vec jesi glupa..njanjanjanja..."odite mi u kurac..ponavljam iz mog komentara:...bbb,klosarke su vam nove nabrijane i narajcane koke koje nisu dobile kurac zadnjih dana pa ono...ak ima koja potencijalna budala nek se javi...dob nije vazna...eto cure ja sam ucinila svoje..nemojte mislit da ce cijeli post bit o vama...
pusa..

da,tonkica mi je otisla u liku..smrc..a ja neam pojma kaj cu danas..mogla bi skocit do kitanika..al neznam..i tam vec vidim sam kljucanje i mozda cak koju pjesmu i odpjevam..al sumnjam..
a neznam mogla bi..juce je bilo ok vani..ono..standardni petak..vrtic i to..
da neki ljudi su se valjd opametili i shvatili neke stvari pa ih popravljau dok jos ima vremena..a valjd ima...ma ima..ma dobro..neznam kaj da pisem..posto sam ja ipak glupa..pa ono..
ja sam ponosna na to..na sve vase komentare ja sam ponosna..i u proslom postu sam bila ponosna i u ovom..ooo pa ide to meni..jeeiij..
odo ja neda mi se vise..
pozdrav svima...a posebno mojim kokama..

|Komentiraj 6| >Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.