< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Studeni 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Rujan 2007 (3)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Yes/No

by UnDeRgRoUnD QuEeN =)

Opis bloga

Na ovome blogu ću pisati razne gluposti o svojem i tuđem životu
ewo ovo sam vam ja:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

IME: Sabina
PREZIME: tko zna zna
NADIMAK: Saby,Bina,Mala tigrica...ma ima ih puno
ROĐENA: 04.11.1992.god.
ŽIVIM: Koprivnica


-slušam:sve što se slušati da...
-volim:sve što vole mladi,svoja četri anđela koji su uvijek uz mene...
& nažalost još uvijek jednog malog...
....



Nije mi žao što sam te upoznala,
jer inače nebi znala što znači VOLJETI...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

my picture...tu sam još uvijek plava...




Free Site Counter
Free Site Counter

kolko ste puta posjetili moj blog



ewo još par pjesmica koje su posvećene mojoj wellikkojjj neprežaljenoj
ljubavi tj.dečku kojeg još uvijek jako,jakkooo volim,
a on to nažalost neshvaća:

I ponovo vrištim i derem se!!!!Ali me ne čuješ...
Poželim ti vikati na uho Wolimmm teee,Wollimm teee!!!!
Kako sam samo naivna...
Glava traži odmor,razum da odustane,srce traži nadu i ljubav,a tijelo traži tvoje ruke...
Dosta mi je ove muke....Zelim te zaboraviti...Lažem...Varam sebe...
Ne,ne želim te zaboraviti,ne želim te izgubiti,ali što ja tu mogu???-pa srce bira...

Vrtim ponovo isi film u svojoj glavi...Ali i dalje to ne razumijem!!!!
I kao pokvarena ploča ta mi pitanja stalno odzvanjaju u glavi...
Ti si kao roba s greškom...Poželim te vratiti,ali mi previše odgovaraš.
Pred tobom glumim ravnodušost,ali i sam znaš da nije tako...
Znaš da sam slaba,slaba sam na tebe...
Zašto sam te upoznala???Zašto ne mogu bez tebe????
Zašto na mogu odustati?????Ma sve je to zato što te volim,a ti se pomiri s tim!!!!


I opet sjedim u kutu svoje sobe i misli iznosim na papir...
Opet će sve ostati neizrečeno...
I sva ta ljutnja i tuga razaraju mi srce i tijelo...
Slaba sam nakon silne borbe i odricanja u nadi da ću nešto promjeniti...
Poželim na jedan dan da budeš ja....
Čak ni onda nebi mgao shvatiti što se to događa u mojoj glavi.
Fališ mi kad te ne vidim,usrečiš me kad si kraj mene.
Više ne raspoznajem požudu,strast,zaljubljenost...
Svjesna sam toga što gubim,ali jesi li i ti???


CITAT:"Bili smo jednom najbolji...
o nama su priče pričali...
i sad kada se sjetim
htijela bi vrijeme vratiti..."

CITAT:"...Jer volim te kučko,zbog mene ne plači..."


CITAT:"Pjevali smo stare pjesme,
radili i što se nesmje,
ali nikad nismo varali...
Pjevali smo stare pjesme
odlazili tamo često
gdje prvi put se ljubili..."

LJUBAV kad voliš me...
LJUBAV kad volim te...
LJUBAV kad čekam na tebe...
LJUBAV kad sanjamo...
LJUBAV kad želimo...
LJUBAV je sve što trebamo...!!!


CITAT:"Jednom kad sretneš me to neću biti ja,
već samo uspomene,mrve sjećanja...
Već prazna bol je ostala,prazna bol kajanja..."

CITAT:"Zašot?Zašto ko zna??
Bojim se riječi zauvijek kraj
Bojim se pogleda,
kad riječ savlada strah...
...zar je kraj,
zar je kraj za nas????????


CITAT:"...previše suza bilo je
u mome pivu
na našem rastanku....
Volio,volio sam te..."


....ja tražim istinu,a to je najčešće najteža stvar...
Koliko pokušaja toliko padanja,ja moram ići dalje bez stajanja-zaustavljanja...
Svake noći tu si kraj mene,znam opet dolaziš...
...taj osjećaj da nestaje vrijeme,moje ruke,tvoji pogledi...
Ljubi me i ostani toliko dugo da zaboravim...
I kad bude zadnji pokušaj ti zapitaj i ja ću biti slobodna...
....ono što nebo spaja to su naša srca...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
@ł€n
Izach&ja
Sanela(kop.bregi)

nedjelja, 29.04.2007.

nema naslova

ewo i mene,napokon...pa,kod mene uostalom ponovo nema ništ novoga...ili možda ipak ima....hm...
da,da ponovo sam sretna..ponovo je sve na svojem mjestu...ponovo je sve po starom...
...nisam ni očekivala da mi budu ovi praznici ipak dobri...ehhh....ja se nadam da bude sad sve ponovo OK...
...jer ponovo smo sretni zajedno...(valjda)...ma samo da me vidite kak sam happy..
...ehh...ja sam vam danas tak crknuta...imam nekakav filing da budem bolesna...nono
ahhh...kaj da vam pišem...
e da jebote kak brzo prolaze ovi praznici...ehh,da su barem još kojih 10dana..
i šećer na kraju...
weiiikksaaaaa pusa jednom dečku....mallliii,llolllim teeeee.....kiss

pozzzzz svima...do tipkanja...pusaaaaaaaanut




| LoVe Me (25) | Or HaTe Me | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.