srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

MySpace Ticker



u ovom blogu naći ćete stvari i zanimljivosti o mojoj naj grupi:tokio hotel!!!ja najviše volim Toma, pa će najviše bit o njemu... ;)

malo gluposti:

od dana 29.07.2006. brojim koliko vas me je posjetilo...

Free Site Counters
Free Site Counters

sada vas je na blogu:



chat...













Horoscope for Aries
31 Jul 2006

Kwiz.Biz Daily Horoscopes for your Blog


Linkovi

moj brvi blog o svemu i ničemu ;)

blog.hr-tu potraži druge blogove, i uredi i napravi svoj!!!
herper.blog.hr-blog koji će ti pomoći da napraviš svoju vlastitu stranicu!!!
imageshack.us-ta je web stranica jaaaako važna za stavljanje slika
pimp myspace layouts-svakakve gluposti za blogove

ove blogove svakodnevno čitam...

dueragazze.blog.hr-dvije super cure s Jaruna
tportal.hr-jedna fora web stranica s vijestima,savjetima...
jopa12.blog.hr-jedna super cura s jaruna
zlatnaslatkica.blog.hr-jedna od mojih najfrendica Ana


















MySpace Layouts

O tokio hotelovcima

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nešto malo o Billu Kaulitzu:
Ime: Bill
Prezime: Kaulitz
Dob: 16 godina
Datum rođenja: 1.09.1989.
Mjesto rođenja: Liepzig
Visina: 177 cm
Težina: 50 kg
Boja očiju: smeđe
Boja kose: crna (prirodno plava)
Hobiji: pjevanje i partiji
Razred: 10. gimnazije
Zaštitni znakovi: crna kosa,
piercing na obrvi i na jeziku,
tetovaža s logom Tokio
Hotela na vratu.
Ima li curu: Ne
O njemu: ljubazan je,
voli sportove, slaže se s
prijateljima u školi. Na početku
karijere, bend im se zvao "Devillish".
Smatra da su blizanke Olsen
totalno slatke :-D

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tom Kaulitz (gitara, vokali):
Ime i prezime: Tom Kaulitz
Datum rođenja:1.9.1989.
Dob: 16. godina
Mjesto rođenja: Leipzig.
Visina: 174 cm
Težina: 50 kg
Boja očiju: smeđa
Boja kose: plava
Razred: 10 gimnazije
Hobiji: grafiti, gitara i partiji
Ima li curu: ne
Zaštitni znakovi: piercing
u usni i dredle
O njemu: cool je, svira
gitaru od devete godine.

Image Hosted by ImageShack.us

Ime i prezime: Georg Mortir
Hagen (bas)
Datum rođenja: 31.3.1987.
mjesto rođenja: Leipzig
visina: 177 cm
težina: 72 kg
boja kose/očiju:
smeđa/zelene
hobiji: muzika i ples

Image Hosted by ImageShack.us

Ime i prezime: Gustav Klaus
Wolfgang (bubnjevi)
datum rođenja: 8.9.1988
mjesto rođenja: Magdeburg
visina:165 cm
težina: 68 kg
zaštitni znak: šilterice


još slikica,bannera...

tomich od malih nogu....smijeh

Image Hosted by ImageShack.us


sve o meni...

ime:Anitawave
nadimak:Nika,Nita,Tina,Nitek,Nitica,Aniticasmijeh
razred:6.athumbup
škola:OŠ "ljubo Babić" Jastrebarsko
kućni ljubimac:mačka Kety
ljubav:tražim dečka...cerek...kiss
vrsta glazbe koju slušam:narodnjaci,strano,domače...
naj pjevač:Toše Proeski,svi koji pjevaju narodnjake,50 centparty
naj pjevačica:sve koje pjevaju narodnjake,Beyonce,Lana,Nina B.,.....smokin
naj grupa:Tokio Hotel
naj knjiga:"Tajna graditelja straha"
naj predmet:glazbeni,tehnički
najgori predmet:priroda(zbog profe)lud
hobiji:dramska,zbor,badminton,skupljanje postera...nut
u slobodno vrijeme:vožnja biciklom,rolanje,chatanje,pisanje bloga...cerek
naj frendica:Valentina Š. i još punooooo njihyes
naj frend:ima ih puno
naj profa:Maja Obrovac(glazbeni)
naj profač:Nino Škrabe(njemački)
naj hrana:sladolednjami
naj piće:voda i gusti sokoviparty
naj sport:nogomet(hrvatska) i badminton
fobije:otrovne zmije i visina eek
naj boja:zelena
naj broj:7
pjevati:volim zujo
plesati:obožavam nut
naj film:titanic i još puno njih thumbup
ak se još čega sjetim kasnije ču još stavit


MMasculine
AAltruistic
LLoud
AAmorous
TTemperamental
HHaunting
OOld
VVain
KKeen
AAdventurous




nedjelja, 30.07.2006.

Pitanja od fanova za SUPER MEGA SLATKE zvijezde...
Sarah(14), Berlin: Ja mislim da je Bill premrsav. Je li on bolestan?
Bill: Ne. Ne brini za nase jelo.Mi smo uvjek ovako tanki.

Simone(9), Bremen: Na Wetten dass..?...Bill je bio jako blijed.Bila sam sokirana. Je li on bolestan?
Bill:Ne. Za to je kriv TV .(osmjeh).Zbog reflektora ljudi izgledaju kao da su blijedi. Zato nemoj da se brines.
Georg: Plus napolju je uzasno vrijeme.Kako onda covjek da dobije boju ?

Lilly(16), Tübingen:Dali momci imaju puno stresa?
Bill:Ne, nimalo.Nema covjeka koji potrosi svo vrijeme iduci stalno okolo .Mi imamo dovoljno vremena da se odmorimo.
Tom:Ako mislimo da nam je potrebno malo slobodnog vremena ,uzmemo slobodan dan.

Christine(15), Zwickau: Da li ste stvarno zaljubljeni?
Tom: Ne.

Anna(12), Kassel: Da li ste stvarno zajedno sa Blog27?
Bill: Ne.Te dvije cure su nastupale na koncertu prije nas. ..I sada su ponovo u Poljskoj,a mi smo ostali ovdje u Njeamckoj. Ne kontaktiramo sa njima.Cak nemamo ni njihove brojeve telefona.


Nadja(10), Eisenach: Da li je istina da zelite napustiti Njemacku?
Bill: Ne, mi ce mo imati dosta stvari da radimo i ovdje,ali bi smo voljeli ici i u inostranstvo. Obecavamo da necemo uvjek
odlaziti iz Njemacke .Brinut ce mo se i o nasim Njemackim fanovima.

Stefan(14), Offenbach:Zasto se zelite probiti ( progurati, otici nastupati..) i u druge zemlje?Njemacka nije dovoljna?
Bill:Mislim da je potpuno prirodno da se zelimo okusati i u drugim zemljama.Svi bi volili da za odmor odu u inostranstvo.
Mi bi zeljeli da radimo u drugim zemljama, imamo koncerte i pridobijemo nove fanove.To ne znaci da cemo vas zaboraviti. Mozda ce mo se vratiti kuci i pomislit da je bolje pravit muziku u Njemackoj.

Jeannie(13), Dresden:Ako ce te imati karjeru u inostranstvu, nemislite da ce sve biti jos vise stresno?
Bill: OOOOhhh ne. Samo se moramo dobro organizovati.
Tom: Oko nas je super tim. I oni ce uraditi sve.


Aylin(17), Berlin: Snimit ce te pjesme na engleskom. Znaci nikada vise necete pjevati na njemackom?
Bill:Poceli smo na njemackom i ostat ce tako. To je nas maternji jezik. Ali nasi tekstovi imaju poruku, pa da bi ljudi u inostranstvu razumjeli, mi ce mo snimiti nase pjesme na engleskom.

Denise(14), Düsseldorf: Ocete li prevesti sve tekstove rijec po rijec?
Bill: Pa naravno. Znacenje ce biti isto. Durch the Monsun ce biti Run into the Monsoon. Ali ne znamo jos oce li ostati tako

Jessica(11), Naumburg: Ocemo li moci kupiti vas album na engleskom u Njemackoj?
Georg: Ne zanamo jos.Mislim da necete. Ali ako ga budete zeljeli mislim da ce te ga moci skinuti s interneta.

Florian(9), Köln:Jeli istina da je Billovo drugo ime Richo?
Bill: (smije se) Ne. ko je to rekao?Moje ime je Bill. Samo Billl. Ja nemam drugo ime.

Maria(19), Geselkirchen:Procitala sam na internetu da bi Bill zelio biti celav? Da li je to istina?
Bill: Kada ce se moj izgled promjeniti?Ne znam. Ali sigurno ne zelim biti celav.
Georg: Zasto? Pokusajmo!
Bill: Ne. Necu biti celav.

Katherina(13), Mettlach: Oce li i Tom pjevati?
Tom: Mislim da ja necu poceti pjevati. Ja sam previse los za to.
Georg: Tu nema sumnje.Nas troje smo nula za pjevanje. Mi ce mo ostati pozadi na koncertu.

Frederika(9), Darmstadt: Da li ce te imati jos jednu turneju ove godine?
Bill: Ne. Ne ove godine.
Georg: Prvo moramo snimiti nas drugi album. Bice objavljen...pa neznamo jos.
Bill: Mozda 2007.

Alex(14), Kiel: da li je posljednja turneja bila teska za momke?
Gustav: Jeste, ali se sad sjecamo nasih cool trenutaka.


Alicia(15), Westerland: Kako to da„Frei im Freien Fall” nije snimljena na albumu Shrei so laut du kannst? Kada ce ova pjesma biti objavljena?
Bill: Bilo bi dobro da ta pjesma ne bude nikad objavljena ni na jednom jednom CD-u.
Tom: Mi smo napisali tu pjesmu kao dodatak za turneju. I fanovima se svidjela.
Georg: Ali ce ta pjesma biti na nasem novom DVD-u.

Diana(16), Bamberg: Na novim slikama momci izgledaju prilicno ozbiljno. Sta se desilo?
Bill:Ako nam neko kaze: nasmjesi se ponovo pred kamerama.Mi to bas i ne volimo. Ako zelimo da se smjesimo pred kamerama ...smjesit ce mo se..i onda ce mo na slikama izgledati sretno.Ustvari ...mi na slikama izgledamo onako kako se osjecamo u tom trenutku.

Steffi(14), Unna: Smatram da je veoma cool da Th zele biti poznati po cjelom svijetu? O kojoj zemlji najvise mastate?
Bill: Najvise o Japanu.
Tom: Ja sam zadovoljan i sa Engleskom,ali je i Spanija takodje cool.
Bill: U svakom slucaj...bice cool.

Image Hosted by ImageShack.us18:27 - Image Hosted by ImageShack.us...pljuni.. (2)- Image Hosted by ImageShack.us..pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.