Armada Ri

četvrtak, 16.06.2005.

A evo malo da neš i napišem...

Eto tako.Napokn imam vremena za napisat kolko toliko normalna post.Malo sam ove dane bila prekrcana s svim.Nisam imala vremena za ništa.Pa ni za svoj vlastiti blog.Evo pisat ću malo u brojevima da neš ne zaboravim,ali iskreno i da zaboravim...Isto mi je,ali ipak...
1.Imam nešto za poručit svima koji pljuju po mom blogu i po meni:ako vam se ne sviđa,ne dolazite i ne ostavljajte glupe komentare.Ko vas opće tjera da dolazite na moj blog?Ako je tolkio grozan ne dolazite i stvar riješena...
2.Napokon sam izašla iz kazne!!!Hehe...smijem van...Danas sam bila malo vani.Napokon!!!Da sam još malo morala bit doma mislim da bi izludila...Grozota...Ali dobro je napokn smijem.
3.Sutra je lijepo zadnji dan one grozote...Jedva čekam...Mislim na neki način ne.Zato šta neću svaki dan moć tlačit svih iz razreda(samo ću vas povremeno tlačit :) )...Ali ipak vjerujte da je olakšanje napokn moć malo odspavat a miru...A inače...Žao mi je zbog svih iz razreda...Iako se nismo previše ponekad slagali...Vrlo često...;)Ma to sad uopće nije bitno...Evo stavit ću vam par stihića...Mislim da znate kojih...
Rastanak je najgori,prijatelji...
Rastanak je najgori...
Suza suzu hoće prijeći...
zalud su nam sad riječi...
Don´t worry,be happy...Samo ću vam nešto reć-RULAMO!!!
Tako da...I sama vidim da mi je sad ful teško,a neću opće mislit kako će mi bit tek sutra ili poslje u srednjoj bez vas!Ma neću ni mislit o tome...Samo ću još nešto reć...
Jednom je bila jesen...
Jednom su padale kiše...
Jednom smo bili osmaši...
Jednom i nikada više...!
Stvarno nam je bilo lijepo...Jebeš ti i školu i profesore i sve...Znam da onaj teror koji su ti(...) vršili nad nama nebi izdržali da nije bilo svih onih zajebancija i svega u razredu...Ma koliko se mi onda svađali i sve,moramo svi priznat da smo ipak bili kolko-tolko složni...Jebiga...Falit ćete mi...
4.Evo sad kad sam se malo raspisala o razredu i o svemu bio bi red da napišem i o planovima za sutra...Da najvjerojatnije(sigurno) idemo na...a di drugdje nego Žurkovo...Ko i svi ostali..Kupila nam je Činči-linči ful slatke majice...Zeljene...Ma meni ih je žao išarat...Ma i nije...Bit će mi za uspomenu...Hvala Činči...A poslje neam pojma di ću...Šta ću...Mislila sam ić do Točke na Hladno pivo...Ali mislim da na kraju i neću...Još ću vidjet...
Evo sad kad sam vam se malo raspisala mislim da ću stat...Ljudovi,pišite mi šta vam padne na tikve...Čujemo se ljudi...Ae...Puseko...8.b_____RULES______.....hehe.... ;)

- 22:06 - Komentari (16) - Isprintaj - #