Durch den monsun!!!

23.01.2006., ponedjeljak

EVO ME NATRAG.....!!

hay svima!eto i ja malo doðoh tu da vidim kako ste mi!!eto vidim sve isto osim billove frizure(koja je sexy)i debila zvanih anty-fanovi tokio hotela!ah i bog je moro napravit neku glupost pa ih je stvorio!ne kažem da su glupi oni kaj ih ne slušaju,nek oni kaj stalno nekaj seru protiv njih!!joj,svašta bih sad pisala al æu raðe šutit!!
malo o mom(dosadnom)životu:
1.škola:ah niš,kaj da velim dosadno!profaèi onak,društvo spaljeno!ma sam veè imamo zadaèe a danas nas pita povijest!
2.tokio hotel.joj mali moji macani tak su mi slatki!sad sam luda za:BEICHTE,LETZE TAG I RETTE MICH!!ISUSE PJESME SU FENOMENALNE!mislim rijeèi su za 1000000000!!a bill to tak medeno pjeva,a tom odlièno svira!a kaj se tièe zurke mojeg laviæa:TAK JE SEXY!!mmmmm....mislim i da je fotomontaža nije bed!al da je isto bih bila sretna!!ja sam luda za njima!!ak doðu u hrvatsku ja...ma ja èu poludit od sreæe!e pa onda se sve mi blogerice(koje obožavamo hotelovce) moramo naæ(fala bogu ima nas) i zajedno na koncert!!!neam blage kaj da više šrajbam jel moram iæ ponovit povijest:drž te mi fige da me ne pita!!!

velki pozdravi mojim najboljim sekama po ljubavi prema tokievcima!!!:=)
grem sad nadam se da æu dobit koji komentar!!!!!!

eto i sièka:

mali moj laviæ:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

opet moji tom i bill,al evo i gustava i georga:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


e da nezaboravim:moje odliène frendice:lela,sara i ana napravile su blog:tu klikni pa vas molim da ih posjetite i ostavite koji komentar!!o njima sam mogu reæ da su:zakon i lude i dobre!s lelom idem u razred,a ana i sara su iz susjednog razreda!!nadam se da æe biti posjeèivane!!još jednom za kraj velka pusica mojim tokio hotel sekama!!


joj sam još jedno pitanje:DAL DA NAPRAVIM NOVI BLOG?miislim da ovaj obrišem i napravim novi!molim vas recite mi da ili ne!!!kiss

<< Arhiva >>