Durch den monsun!!!

19.01.2006., èetvrtak

sam da se javim...!

alo moji!eto i mene opet u svijetu bloga(TH)!napokon!stare nema a ni starog!buraz mi èori tak da mogu malo doæ!eto kod mene sve po starom(manje-više)škola,luda markoviæka(joj žena je za ludnicu)moji best frendovi i moje drage šminkerice!napokon sam ih sve vidla!mislim mogla bi ja i još bez škole nije bed!al starci sad stalno:uèi,uèi piši zadaæu i opet uèi!pa kaj su oni normalni?mislim znam da nisu al ipak mi mogli znat da nemrem baš staaaalno uèit!
s kevom,jelenom se stalno èujem prek kuènog tak da prièamo po jedan sat(najmanje)!ni one nisu oduševljene školom!(alejula)joj neam blage kaj da pišem!naravno i èujem se sa svojim hotelovkama!
mal obavijest.moj best frend je napravil blog,pa mu ostavite koji komentar!!adresa:siki!ah da za vikend æu vjerojatno od svoje najdraže frendice oyoy bill(njen blog:oyoy bill)æe mi spržit dvd od tokio hotela!!juuuuuuupi!napokon æu vidjet svoje macane!!e idem sad da nebi bilo veliki pozdrav i ogromna pusica mojim dragim hotelovkama i one koje to nisu(ma ustvari sve curke koje volim su mi u linkovima pa ih posjetite)!!!odo malo stavit koju slièku!!hiihihihi!još jednom pussssssssa i do pisanja!!

eto malo hotelovaca za slaði dan!:=)
Image Hosted by ImageShack.us

i još..
Image Hosted by ImageShack.us

i za kraj tom..
Image Hosted by ImageShack.us
kisssssssssssssssssssssssss

<< Arhiva >>