Durch den monsun!!!

10.01.2006., utorak

neeeeeeeeeeee..!

znate zakaj:e pa ovak frendica mi je rekla da je juèer oko 3 sata gledala MTV i bill je daval neki intervju.bili su na nekom partyu i on je reko:da vam predstavim ovo je moja cura marion!!a ona je neka kuja s udubljenom facom ma fuj!!tak je moja frendica rekla!ak iko o tome više zna nek mi javi jel æu umrijet ja i jelena veæ smo organizirale plakanje!!èovjeèe moje hotelovke pazite da vas ne strefi srce!mene skoro je!!šmrc.šmrc moj bill ima curu!!neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!al ak to nije istina pa ja èu se derat od sreèe,il æu ubit frendicu:=)!al ne to nije istina!!kak moj slatki bill može imat curu?? tokio hotelovke javite se pa da napravimo potragu!!!kiss svima!!oèekujem vaše šokirane izjave!!

myspace

myspace layouts


<< Arhiva >>