Durch den monsun!!!

04.01.2006., srijeda

E CURE ZAKON STE!!!!!!!!!

JOK al je boring,et malo da neš napišem i o mojim frendicama koje isto imaju blogove a vole TOKIO HOTEL!!!!!prvo o blogu

gorytokio and beiche:joj cure su tak guba i mrak su!!mislim ja ih ne poznam al svejedno rulaju!!!!!!!!!!!!!!!

toxiic:ma ta je cura mrak!ni nju ne poznam al nije bed!:=)obožava toma kaulitz-a!!pitam se ko ne?:=)

billtokiohotel:e tu curu poznam;ma mrak je i jaaaaaaako voli hotelovce(opet ja:ko ne?)!!!!she is crazy!!!

tokiohotelovka:nažalost neznam je al ipak......luda je!!!!!!!!!!!!voli TH!!!!i to jaako!!!

coolia:mrak cura,voli TH jaako!!opièena!al ni nju neznam!!

tokiohotelfans:isto je neznam al je ludaa!!voli sve pjesme od TH!!!zakon je!!!

blizancikaulitz:odlièna je ma svaka joj èast!!ja ni nju neznam!!!!!

us5&tokiohotel:odlièna je sam:KAK MOŽE SLUŠAT US5!!(GAYEVI)

ET TO JE TO!!!sam da znate jako mi je drago kaj sam vas sve upoznala!!odliène ste!!al malo više se èujem s gorytokio,pa su mi jaaako drage,al ni ostale ne zaostaju!!!
CURE RULATE!!!!!!!!!!!!!!!!



myspace

images for blogs


<< Arhiva >>