Free Music

Free Music



Free Music


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


KAKO VAM SE SVIDJA MOJ BLOG
tak....tak
moze proci
grozan
dobar
odlican
  
pollcode.com free polls


Siječanj 2009 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari on/off

design: SPYRO AND T-TIME

font: DAFONT

slika: GOOGLE

brush: DEVIANTART

kraj
MOJI PRIJATELJI

zujo: OVO JE BARBYYY NJOJ VELIKA PUSA



TO SMO:NIVES,JA,IVANA,BARBARA



OVO JE NAS MALI ZOVKO DECKO JE ZAKON



OVO JE MATEO IDE SA MNOM U RAZRED I IMA SLATKOG BRATICAzujozijeveekyes




OVO SAM JA ISPOD PODVOZNJAKA




OVO JE KATARINA DOBRA JE ONA




ZA OVU CURU NEMAM KOMENTARA JEDNOSTAVNO JE SUPER ODLICNA JE PA TO JE NASA KAROLINA


EVO TO JE IVANA ZOVEMO JU NJOKICA SNJOM SAM ISTO DOBRA ALI NISMO CESTO SKUPA U DRUSTVU




OVO JE MOJA SESTRICNA IVANA CURA JE ZAKONN MALO MI SE PROMJENILA OTKAD SE VRATILA S MORAAA..........


zujo
JE JEDNA SUPER CURA ZOVE SE MATEA I JAKO JEEE SUPERR


OVO JE IVANA ONA JE MOJA BIVSA NAJ FRENDICA BILO NAM JE DOBRO ALI MI SMO OSTALE PRIJATELJICE I SVE SI GOVORIMO CURA JE SUPER I JAKO DOBRA ...



OVO JE DANICA CURA JE ZAKON ONA JE SUPERR...


OVO SU DAVID I BARBYYY ZAKON SUU


OVO SU ALAJICA I LAURA NA MOM ROĐĐ U JUTROO HEEE














NAS MALI KRUNOO FRCKAVIII..







JAAA....



LAURA..DOBRA JE..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost MONIKA I JA U PRIRODI
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost EVO OVO JE MARIO VRLO JE PAMETAN DECKO...SVE NAJBOLJE(zadovoljan..)heh

























































Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

četvrtak, 24.07.2008.

PISU ANA I LANA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost EEEEEEE kao sto vidite ovaj post pisemo ja i moja prijateljica alajica mozete ju vidjeti dolje na slicisretantuzannocrybeljzubo laura ode na more pa smo se morali oprostiti od nje ubiti mi izasli van i sve divno krasno i kisa rokne nis mi pod jedan kisobran svako svojoj kuci neko je pokiso a neko nije.Ja i alajica dosle kod mene i ona trazi skare da me ubijeburninmadtuzansretan(salim se)heeheee prije cu ja nju ali dobro sutra cu vam napisati post o FAB-u saznat cete vise sutra a do tada pozz svima i puse bayyy posebno pozz ove:
MARIJI- curo vidjet cemo se do probe jel tak... pusaaa
IVANI-pusa tebi hehee
BARBY-curo hvataj se tog decka dok jos imas vremena
TOMICKICI-jel ti se javljo kako onaj decko...
ALAJICI-a sta cu i nju aj sretno s tupsiyem....
MATEI-nemoj se samo bojati bit ce sve u redu.........
KRUNI-ti se decko trebas ljecit vene su ti ozbiljna stvar....
ZVONKECU-faala sto si mi pokazo kako se stavljaju slike tnx..
ak sam nekog zaostavila nemojte mi zamjerit pusa svima koju bude citali moj blog bayyyyyyyyyyyyyyyyyykissrolleyesnutFree Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost



~ komentiraj (9) ~ printaj ~ # ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.