Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


< studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by UnDeRgRoUnD QuEeN =)

Opis bloga

u ovom blogu cu pisati o mom zivotu i
o dogadajima koji ce mi se dogadati...
o prijateljstvu...ljubavi.....o svemu i svacemu....
uostalom sve ce te moci vidjeti i procitati...

NeStO O MeNi!!

ImE: Em@
PrEzImE:NiJe vAzNo
GoDiNe:12
RaZrEd:6. rAzReD
MoJ MsN: ema1995@net.hr
VoLiM: FrEnDoVe & FrEnDiCe ObItElj...
SeBe,& JoS PuNo tOgA......
Ne VoLiM: SvAđU,BaHaTe LJuDe...,
CaJkE....SiVu bOju....
NaJ FrEnDiCa: NaDiNe!
NaJ FrEnD: ToMiSlAv I. & MaRiJo V.
NaJ PjEvAcIcA: RiHaNnA & CiArA
NaJ PjEvAc: SeAn PaUl
& To Bi BiLo To...

Linkovi

MoJ 2 BlOg
JoP@
VeRoNiK@
Iv@n
Iv@n@ & IvOn@
Em@ & NiN@
N@T@Ly
Iv@n@
Z@CoP@N@ LuD@Ch@
TeN@
K@Rl@
D@C

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




nedjelja, 18.11.2007.

Ejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj..........

ewo mene napokon u jutarnjem izdanju........hehhe...

sad vam je 3 sata ujutro a kod mene je jos od mojeg buraza

frend...i tak ja sam na blogovima i na msn-u...a oni igraju nekaj...

i tak....matejaaaaaaa je ispalaaa iz BB-a toooooooo......

hvala bogu!!

lol...hehe...tak je glupa bila...lezba.....

a ja sma vam se samo tak na kratko javila idem ja dalje

tulumarit...hehe...mislim ja cu malo sad jos surfat po netu...i tak....

ajde cujemo se ljudovi....


pozzzz vas sveeeeeeee......



| Just Say SomeThiNg (8) | PriNt sOmeThinG | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.